Diana,LucasogLeo Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Min sønn er snart 1 år. Han har lenge vært kjempe flink når vi har lagt ham for kvelden. Sovnet med en gang og sov til neste morgen. Men de 2 siste ukene har han begynt å tulle på kveldene. Vil ikke sove når vi legger han, begynner bare å hyl grine og protesterer skikkelig. Hvis vi går inn til ham så roer han seg så lenge vi er hos ham, men med en gang vi går ut av rommet, er det fullt hylekor igjen. Så det ender med at vi tar han ut i stuen igjen, og har han på fanget til han sovner av seg selv. Han har også begynt å våkne om natten igjen. Og siden jeg ikke våker av det, og min samboer ska opp kl 6 hver dag, så finner jeg sønnen min i sengen min, fordi sambo ikke orker å høre på griningen/ roe ham ned. Noen som har tips til hvordan jeg kan få ham til å sove igjen?
Trivelig Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hei, For en stund siden hadde vi samme problem som dere. Etter at vi kom hjem fra ferie ville han ikke roe seg om kvelden og han som alltid hadde vært så flink å legge seg. Vi gikk inn på sovecoach.dk og brukte den metoden som et utgangspunkt. Vi la han i sengen sin og lot han tulle litt, når han var veldig urolig eller gråt tok vi han opp og snakket rolig til han. Gutten vår roer seg veldig viss vi legger hodet/panna hans inntil halsen vår og stryker han på ryggen. Når han sluttet å gråte og var rolig la vi han ned igjen, dette måtte vi gjøre noen ganger, men tilslutt sovnet han. vi gikk ikke ut av rommet før han sov godt, tror vi brukte 1,5 time første gang, men i går tok det bare 10 min. Det er 3 uker siden vi begynte og nå tar vi han opp kanskje en gang og han sover hele natta. Håper du forstår hva jeg mener...er ikke alltid så lett å forklare, men ikke gi opp... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå