~~ElleMelle~~ Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Gutten min er snart 6 måneder og spiser full porsjon gøt til frokost og kvelds og halv porsjon middag. Har fått fast føde i 3 uker, og er utrolig hard i magen. Trykker skikkelig og ut kommer kun en liten "drue". Har avføring flere ganger daglig og virker ikke plaget på noe som vis. Men hvor mye og hvor ofte gir dere feks sviskepure?
Trulte76 Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 jeg blander malt i vannet jeg koker opp for å ha i grøten jeg Det skal regulere magen. Prøv det
jentelykke + guttelykke Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Putt noe skjeer sviskepure i grøten på morgenen eller ved siden av, det hjelper her. Får han ellers i seg nok væske? Det kan jo hende det er derfor han er hard i magen...
~~ElleMelle~~ Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Han får mange skjeer sviskepure flere ganger om dagen. Tror kanskje jeg skal prøve malt i steedet. Har ikke intrykk at svisken gjør det store underverk. Bortsett fra da han fikk nærmere et glass i løpet av en dag. Men bør vel ikke være nødvendig med et glass daglig, burde jo regulere seg selv litt etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå