Har to herlige gutter! Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 som man kan ha under dress eller jakken når man skal ut...
Nattinatta Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 nå vet ikke jeg hvor stort barnet ditt er da.. men jeg fant en ulldress på reflex idag til 289. men det var til en liten en på 3-4 mnd da... eller så vet jeg de har ulldresser på sparkjøp. tror de koster rundt 250 kr. du ser de på sparkjop.no De er iallefall i større str
reenie Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jeg kjøper mine ull klær på nøstebarn.no er knall kvalitet å masse fint å velge mellom!Om det er så billig kan vel diskuteres...men det er verdt det!Eller så har de faktisk en del ok ull klær på cubus.så forresten at coop obs hadde noen fine ull dresser til en rimelig penge!
camosilla Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg har kjøpt en del Janus ulltøy, og syns ikke prisen er avskrekkende.
Minnie Mom Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Har kjøpt en kjempefin ulldress på Name It. Ellers er Janus bra da, og ikke så kjempedyrt. Bestilte en del på krabaten.no i helga jeg.
Putte68 Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Vi har kjøpt en del av Janus sitt ulltøy og det er faktisk billigst på Coop. Men synes de nupper litt. Ellers så har Barnas Hus tilbud på ullbodyer og longser til 99 pr. del. De er veldig gode. De nupper heller ikke så mye.
Michka Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Kjøpte en kjempefin ulldress fra Name-it, den kostet 199 kr, god og varm..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå