Gå til innhold

Sønnen min bruker str. 24-25 i sko. Hva hadde dere kjøpt i skistøvler og skøyter da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

*valgets kvaler*

Fortsetter under...

Skrevet

Vill prøvd å kjøpt et par som var passelig, men litt romslige, heller lagt i en ekstra såle først, så kansje de holdt i to sessonge, eller i det minste en sessong.

En med 24-25 i sko kan ikke være stor, så skøyter ville jeg uansett ikke kjøpt til en unge under 4-5år....har selv en 3åring som bruker 25-26 i sko som ikke er av de største...

Ski har hun....tror skoa hennes er i str 25...håper de holder denne sessongen, hvis ikke må jeg kjøpe et nytt par. Hun fikk skia i fjor senvinter.

Skrevet

Jenta vår bruker 24-25 i vintersko, vi tenker kjøpe skisko i str 26 (må prøve de da såklart ;)

Skrevet

Ville tatt han med til sportsbutikken jeg, og fått de til å hjelpe. Mange som kjøper for store støvler, så barnet skal ha "noe å vokse i", men det kan bli vanskelig for barnet å bruke.

Skrevet

Det er julegave så hadde i utg.pkt ikke tenkt å ha ham med i butikken.. Men, kan kanskje ta med et par av sålene hans til butikken..

Han er helt gal etter skøyter, og skal begynne på ishockeyskole etter jul. Han løper rundt med togskinner under beina og later som de er skøyter osv. Så dette skal han få til jul tenkte vi. De starter med å sitte på bruskasser og står mellom beina på fedrene o.l., så satser på at det går greit...

Men, ofte et nr for stort da kanskje?? Så de holder ihvertfall denne sesongen?

Skrevet

svigers kjøpte ski til Mie til toårsdagen hennes i helgen. da hadde svigermor fått vite at str 25 er det minste som lages- så da er jo valget sitt evt enkelt.

men hun hadde flak for i fjir hadde madshus feilprodusert så hun hadde fått et pa fra i sjor i str 24. min datter bruker 22 i vintersko. men med e enkstra såle og ullsokk så sitter skoene faktisk godt på- da kan snøres så godt sammen +glidlåsen utenpå skoen, så tror det skal gå bra denne vinteren. er jo ikke de lengste turene en på to år kan gå- men hun hadde faktisk enormt god komtroll her hjemme på stuegulvet da:)

skøyter- da ville jeg nok godt for str 24. for ingen ting er verre enn å ha for store skøyter. så får du heller bytte hvis de blir for store.

Annonse

Skrevet

Du får skøyter som kan reguleres over fire størrelser. Det skal vi kjøpe. Se på xxl.no. Kun 299,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...