Gå til innhold

Herlighet for et temperament!! Andre med små hissigpropper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her viser et temperament uten like, han raser og skriker dersom det er noe som ikke går helt hans vei. Skriker så jeg er sikker på at det er rett før vinduene knuser, knytter hendene sammen og blir helt lilla i fjeset og skjelver fordi han anstrenger seg sånn. Blir nesten skremt jeg. Hvordan i all verden kommer dette til å bli når han blir eldre? Andre med små lemen i huset?

Han er 6 1/2 mnd. forresten...

Skrevet

Jepp! Her i huset har vi en liten sinnatagg...til tider da. Særlig når vi er på cafe eller noe. Ligger i vogna og lader de høyeste lyder. Litt sinna pluss at han elsker å høre sin egen stemme :) Tror nok han vokser opp til å bli en sta liten pjokk som kan bli skikkelig sinna hvis noe ikke går som han vil. Men men...han smiler og ler for det meste da :) Gutten min er også 6 1/2 mnd.

Skrevet

hohoho godt å høre at det finnes andre lemen der ute!Vesla på 5,5 mnd blir så sinna at hun freser til tider!Stakkars helsesøster som var så uheldig å ta fra vesla ei leke......ble super sinna,ble nesten litt flau jeg...hihi Hun mente på at jeg virkelig får noe å bryne meg på senere!

Gjest nickedokka
Skrevet

Hehe, tenkte akkurat å lage en tråd om min lille hissigpropp jeg. Det er stort sett morsomt nå, men tro hvordan det blir om et par år...ojoj, best å ta det som det kommer, tenker jeg...

Skrevet

Hehe, jaaaaa ;D Her i huset har vi en sånn en ;)

Mor + far = Lukas, og hallo, det er ikke bra :P

Lurer på åssen det kommer til å gå selv, forhåpentlig vis har vi blitt så flinke til å takle det at det kommer til å gå kjempebra ;)

Skrevet

"Rekker opp hånda"!!!!!

Han raser som bare det når noe ikke går hans vei.

Når det er slutt på stuegulvet, og gåvogna stopper, da hyyyler han og blir så sint! Er jo sånn at vi blir litt lattermilde da, komisk hvor sint det går an å bli...

Og når vi snur han tilbake på rygg igjen på stellebordet... Hjelpes!

Her gjelder det å begynne oppdragelsen i tide, ellers er jeg redd han snurrer oss rundt lillefingeren før vi vet ordet av det..!

Skrevet

Lemen? Neida, det har vi IKKE sett...

Jeg har hørt noen snakke bak ryggen min om rødt hår og temperament, og når det viste seg at snuppa hadde arvet begge deler av sin mor, lo den nybakte mormor og sa "til pass for deg!"

Sinna? Vår lille skjønnhet? Neida, aldri. Bare når hun ikke får til å krype som 4 mnd gammel, når lekene ikke er nære nok, når smokken ikke kommer rett vei inn i munnen, når fingrene ikke vil det samme som hodet, når puppen sender ut maten for fort/sakte (stryk det som ikke passer), når hun våkner og innser at hun har våkna, når hun ikke får sitte, når hun ikke greier å snu seg tilbake etter å ha trilla over på magen, når hun ikke greier å komme over på magen fordi noe er i veien, når vi legger henne i vogna og hun egentlig hadde tenkt å sitte oppe og se... Og sånn.

Men ellers er hun en solstråle, altså :) (legg til fistelvræl fra rødtoppen som nettopp våkna i bakgrunnen)

Skrevet

Hahaha! Må le av alle beskrivelsene av de små, ser de for meg:) Litt godt å se at vi ikke er alene også da, er sånn at jeg enkelte ganger lurer på om jeg kommer til å klare å takle han når han blir eldre...Men som en av dere skrev her, så går klarer vi vel det også:)

Men ja, noen ganger er det virkelig morsomt å se hvordan han klarer å fyre seg skikkelig opp over noe, stakkars liten..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...