Gå til innhold

Synes det er leeenge å vente, jeg! Noen andre som begynner å bli nyskjerrig på hvem som er inni der??

Anbefalte innlegg

Jeg er såååå klar for baby nå! Det er en Jente, hun skal hete Aisha og jeg har termin den 13 januar. Alt er klart allerede, for jeg er så glad i å handle babyting....har handlet litt og litt hele svangerskapet. Men Plutselig nå har tiden begynnt å gå kjempe kjempe sakte! Den har gått superfort til nå, men nå synes jeg det er så lenge å vente! Er så spent på å treffe det nye lille mennesket!

Lurer på om hun ligner på lillebror!

Fortsetter under...

Åh! Jeg er også superspent!

Har fått en god del ekstra tid til å tenke på hvem han er og horrdan han kommer til å bli, nå som jeg er hjemme. Synes tiden går ganske sakte selv, men prøver å fylle dagene med meningsfylte ting, så er nok januar her fortere enn svint :)

også er jo jula inni der og, den tiden går jo altid alt for fort.

Føler meg som en hval!!! er lei lei lei av å vente:) håper de siste ukene går fort:) termin 27jan...men skal heldigvis ha keisersnitt en til to uker før:)

Hva med å ta 3D ultralyd ?

Det gjorde jeg.. synes dagene går så sakte.. spesielt siden jeg ikke jobber 100 % heller... Gøy å se på film og bilder av den lille gutten min..

• 2 uker senere...

Jeg er veldig lei av å vente nå! Har termin 27. januar. Går inn i min 2. jul som gravid på rad nå! (Hadde en MA i Januar)

Er sykemeldt pga bekkenløsning og kjeder meg veldig, dagene er kjempelange..!! Har handlet inn alt som trengs til Babyen allerede og sitter nå å lurer på om jeg skal pakke sykehusbagen. Men det er vel kanskje litt for tidlig...?? He-he..

Ja tiden går trægt, amen!!! har termin 14 januar jeg, min første. lei av å være god å rund å vaggete, men skal nok slite meg gjennom jula. er så spent på hvem det er som sparker der inne og holder meg våken på natta. gutt eller jente?? =)

har kjøpt ferdi alt av utstyr, så nå kan den jo egentlig bare komme.. hehe!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...