Gå til innhold

Hvor har de en klassisk penkjole til jente (str.98) i marineblå speilfløyel eller cordfløyel man kan ha hvit bluse under?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn helt klassisk og enkel.

Noen som vet? Bor i Oslo.

Skrevet

Nå er ikke jeg å titter sånn veldig mye på jente klær. Men da jeg gikk forbi Lindex på Oslo City så hadde de fått inn endel kjoler. Aner ikke om de har en slik du vil ha, men da vet du det i hvertfall. Ellers så har vel Fru Lyng på Steen og Strøm. De har jo alt, men seff til en dyrere penge.

Skrevet

Da skal jeg sjekke ut både Lindex og Fru Lyng.

Kan se for meg at Jacadi sikkert har noen pene, men der er det veeeldig dyrt (mer i prisklassen 800-1000 kr for en kjole), så ikke så veldig aktuelt:-p

Skrevet

PS: Har en oppskrift på en veldig enkel lunsj/lett middagsrett om man skal ha besøk av en venninne eller lign.

Det er en oppskrift på smørflyndre med råstekte grønnsaker. Så enkelt å lage, og så utrolig godt.

Hehe, vet ikke hvorfor jeg kommer med det på denne tråden, men du har vært interessert i oppskrifter før:-)

Skrevet

Ja den vil jeg ha, alltid interessert i fiske retter...hehehe og alle andre retter. Om du gidder:-)

Skrevet

Da skal jeg få lagt den inn senere når ungene er i seng og roen har senket seg:-)

Skrevet

Takk:-)

Skrevet

Zaras, Okaidi og den Exit-butikken på Byporten (ja også selvfølgelig på Fru Lyng, men det er jo type Burberry o.l.) så har jeg sett den type kjoler, om ikke akkurat i år så andre år (har ikke vært nevneverdig ute i butikkene i det siste;)

Skrevet

Tahnks:)

Ofte har de bare sånn i sånn ekkelt stoff fra Lycke der da, og litt mer jalla. Vil ha Jacadikjole til Lindexpris, hvor finner jeg det?? hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...