Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Vet jo at det heter at 10 ganger om dagen er like normalt som hver 10.dag. Snuppa her har alltid hatt avfoeringer mange ganger til dagen, men i det siste har det blitt 1-2 ganger pr dag. Helt til fredag. Etter det har det ikke vaert noe. Er 3 dager uten, og det er ikke vanlig hos henne. Men det er kanskje alderen? Hun er 11 uker naa. Virker fornoeyd ellers, men trykker og kaver litt, saerlig om natta. Hoeres dette kjent ut?
Aibell Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Det er gjerne i den alderen de kan begynne å vente noen dager mellom hver gang Det kan være litt trykking og luft når systemet venner seg til det. Så jada, det hørtes veldig kjent ut.
Trulte76 Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 helt kjent Min lille gutt hadde avføring til hver bleieskift, så ble det 2 dager med 1 gang pr dag, så 4 dager neste gang. Så nå er det fra 1-4 dager mellom hver gang. Begynte sånn da han var 8-9 uker. Han er snart 12 uker nå.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Min gutt startet med at han hadde avføring HVERT ENESTE skift, de 3 første ukene, men dette mye fordi han fikk 3 forskkjellige sterke antibiotikar. Men noen uker etterpå ble det mindre, til slutt annen hver, tredje hver dag. Dette holdt han på med lenge, nå er det en gang om dagen og han er 4 mnd straks;)
Gjest Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Hvis det er veldig vanskelig for henne, gi henne bitte litt sukkervann, så hjelper det magen å reagere, kanskje det kommer. Jeg fikk dette som tips, og jaggu siden har han hatt avføring hver dag. Men nå har jeg ikke gitt sukkervann hver dag altså, kun den gangen og et par ganger i mellom!!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2008 Takk for svar. Da ser vi om det kommer noe i loepet av dagen
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Hørtes veeeldig kjent ut ja! Gutten vår var akkurat lik, men etter et par ganger der det hadde gått 3-4 dager mellom hver gang han bæsja, gikk det plutselig 7 dager, og så 11(!) dager igjen før neste gang... Og jeg kan love at det var en skikkelig bombe når det først kom - ikke èn hvit flekk å spore i den bleia;-) Rett etter dette begynte han på mme, og etter det har han bæsja daglig igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå