eggbert Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er på rugedag 10, og i dag tidlig begynt jeg å blø, sånn rosa, ferskt blod (beklager de herlige detaljene) Sukk.. Er så fryktelig lei meg.. Det har ikke kommet så mye, men nok til at jeg tenker at det hele er over.. Nå går jeg på do hele tiden for å sjekke.. Flere som har hatt lignende erfaringer? Kan jeg likevel være gravid? Uff dette var skikkelig rævva blues..
*sommer* Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hei Eggbert Jeg har aldri vært gravid selv, men hører jo om flere som har blitt det selv om de blør. Ta en test i morgen så slipper du å gå rundt og lure. Det er fortsatt håp :-)
Sillie Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hei Eggbert! Hvor mange egg har du satt inn da? Ved 1. forsøk begynte jeg å blø på rugedag 10, og da gikk det ikke bra. Satt da inn 1 egg. Ved 2. forsøk begynte jeg å blø på dag 9 (!) og var dønn ulykkelig. Hadde da satt in 2 egg. Testet på dag 10, testen var selvf negativ. Hadde full mens i flere dager, men testet likevel som avtalt på dag 14, bare for å ha gjort det liksom. Hadde svaaak positiv test, men pga blødningen hadde jeg ikke noe særlig håp. Tok en blodprøve på dag 16 som viste HCG på 48, og på dag 19 som var på 350. Jeg hadde allerede ringt Prosgrunn og avtalt nytt fryseforsøk, men var altså gravid selv om jeg hadde hatt mensen!! Resultatet er snart 2 år gammel, så alt er mulig!! Test som avtalt på testdagen uansett, kroppene våre er litt rare etter alle disse hormonene. Lykke til!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå