Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Fikk helt dilla på sjokolade så fort babyen var ute, føler meg helt avhengig og går nesten og smugspiser hele dagen... noen som kjenner seg igjen og påvirker det melken og babyen deres?
Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hei! Er akkurat sånn jeg også. Og jeg som ikke er glad i sjokolade til vanlig engang. Merker ikke noe på verken melken eller babyen min. Dette er min nr 2. Kan ikke huske at jeg var sånn med nr 1.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 helsesøster sa jeg burde droppe sjokolade og annet søtt, da det kunne gjøre babyen urolig... men det er jammen ikke lett. ikke burde jeg drikke brus eller juice heller sa hun. Jenta mi er ganske urolig om kvelden..
Dr Mcstuffins Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Ja jeg kjenner meg igjen ja Men prøver å slutte nå etter barnelegen sa det var fy fy.. Kjipt..men hverken jeg eller babyen har godt av det.
ymeeiram Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 samme her, kan godt spise 200 g sjokolade på en dag. var ikke slik i svangerskapet, da hadde jeg dilla på frukt.
Gjest amandine Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jeg også..og lillemann er urolig om natten med mye luft i magen og styrer på. Kanskje det rett og slett er min feil? Da kan jeg ikke klage på søvnmangel...får kutte sjokolade og se hva som skjer...
Pusur_mor Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Sinktabletter hjelper mot søthunger. Amminga gjør at man bare måååå ha sjokolade ( og annet søtt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå