Gå til innhold

Disse navnene vuderers sterkest til "prinsesse nr 2" i magen..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Det gjenstår bare med et jentenavn nå, så har vi bestemt oss.. "trilling søsken" skal hete Sofie Adele (Fint?)og Ludvig Andreas, så det må passe til de navnene.

Søsken heter som sagt før, Petra Elisabet og Stine Henrikke.

Hadde egentlig bestemt oss for Sofie Helene, men da får hun samme intialer som Stine.. =dumt??

Uansett, disse navnene står vi i gjen med:

*Lisa Wilhelmine

*Lily Helene( Lilly, evt oppkaling etter Lisel)

*Hannah Emilie(Evt oppkaling etter Henrietta)

*Olivia )Tom for mellomnan)

*Milla (Tom for mellomnavn) (Det var nytt! Egentlig var dette navnet utelukket, men så på et familietree som farmoren min har, og der sto det jammen Milla skrevet! Vet ikke helt om det kan kalles oppkalling, for har aldri møtt henne... men i følge Farmor var hun en herlig dame, så får stole på det!;-)

*Anna Filippa

*Maren Emilie

*Caja Helene\Emilie (Caja, evt oppkalling etter Carstine)

*Agnes Emilie (Hun het bare Agnes, men skal ha dobbeltnavn)

En del lurte på om vi bruker alle navnene til daglig. Svaret er nei. Vi bruker aldri mellonavnet til daglig, og vil ikke gjøre det på trillingene heller:) Grunnen til at vi vil ha mellomnavn, er at de andre har det, da synes jeg de neste barna skal få det også!:-)

Ett navn igjen gjennstår! Hvilket navn av disse er penest, og står best til Stine, Petra, Sofie Adele (da evt Helene) og Ludvig Andras?

Fortsetter under...

Agnes Emilie synes jeg er den fineste kombinasjonen! Ellers synes jerg Milla er veldig stilig!

Kanskje..

Milla Angelica (Stilig med mellomnavn på a siden de to andre får det?)

Milla Augusta

Milla Aurora

Milla Christina

Milla Helene

Milla Olea

Milla Oline

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...