Gå til innhold

er dere flink til å trene??

Anbefalte innlegg

jeg var det, syklet fram til 7 mnd og gått en del turer.

men nå som jeg er sykmeldt, går ut i permisjon om 1 uke . så orker jeg ikke stort.

er mye hjemme. gjør litt husarbeid,men ellers så ligger jeg en del på sofaen.

hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139080477-er-dere-flink-til-%C3%A5-trene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff og huff, trener du ikke lenger? Det er virkelig ille... :-D Nei, da- jeg tuller. Jeg klarer så vidt å komme meg opp av soffan, snu meg i senga og får kynnere, stikkinger og ilinger ved under normal tempo i gangen, hvorfor i granskauen skal jeg pine meg gjennom trening da- tror ikke legen min ville likt det en gang. :-D Jeg kan ta små gåturer eller på dager jeg ikke har jobba kan jeg gå saaaakte i maks 50 minutter. Så gjør jeg litt yogaøvelser. Har ikke trent spes. mye i tredje trimester, skjønner ikke hvordan kvinner klarer det med full jobb, kynnere, ligamentsmerter og andre plager- men jeg er sikkert ikke så hardhaus av meg.

Jeg var flink fram til jeg ble sjukmeldt i 7 mnd. Da startet jeg å få vodt hver gang jeg var på trening, og fikk da beskjed av jordmor at jeg burde slutte. Nå går jeg en kort tur hver dag, men det er ikke godt det heller, men noe trim må man få. Når man er vant til å trene, er det grusomt å ikke få trene på 2-3 mnd. Men vi får bare bare tenke at dette er en ekstraordinær situasjon, og at vi kommer sterkere tilbake når magen er mindre:-)

Annonse

hakuna matata=ingen problemer:)

flink du er da. har tenkt litt på å ta turen for å svømme ....det høres delig ut. men det er disse puppene som har blitt så enorme..hehe,føler meg ikke helt vel.....

men da er det flere som meg, som er lei og tung.....ikke lenge igjen nå damer....

har ei vennine som har 2 barn,sier det straffer seg å ikke være i beveglese.

men litt er bedre enn ingen ting. så vi ikke stviner helt...

LYKKE TIL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...