Gå til innhold

hva skal jeg gjøre for å få mini til å sovne før på kvelden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er litt over 3mnd og sovner ALDRI før i 23-24-tiden...

i går sovna han kl 21 og jeg tenkte JØSS tar han kveld nå alt...men sov en time og var da kjempetrøtt etterpå men klarte å holde seg våken til 23.30....men da tok jeg han ikke ut av soverommet, roet han bare ned der inne og gav han litt mer mat...men stort sett så sover han et par lange dupper på dagen (innimellom bare en) og så sover han ikke noe særlig på kvelden heller egentlig...kanskje en halv time, max 1 time men sovner aldri før sent...hadde vært godt å få litt tid sammen med mannen min og..men han er tidlig oppe og sovner jo ofte i 23tiden...

jeg fullammer og har nok mat til han så d er ikke d..han skriker ikke så mye heller...smiler når vi kommer bort til han..men viss han ligger alene så klageskriker han litt..uff ble rotete dette her men håper dere skjønner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa vår sovner heller ikke før 23-24 om kvelden.. skulle gjerne hatt henne i søvnen sånn i 22-tiden i alle fall... men, skal vel ikke klage... når hun først sovner, så sover hun i 11-12 timer uten å våkne da....

Skrevet

Det gjorde snuppa vår også..men etterhvert regulerte hun dette selv..

Skrevet

mini sover bare 4-5 timer og så våkner han igjen...litt slitsomt mn d går da fint...skulle bare ønske hn sovna før,....sover ikke så altfor sent på e.m heller.....mn så står vi ikke opp før runt 10.30 heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...