Mumrikken :) Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Håper virkelig blodprøven din i dag hadde den riktige stigningen. Men det vil jo da si at du fikk positiv prøve på fredag, og skulle bare ha den bekreftet i dag det da?? Høres ut som du har truffet gullegget, og det var jammen vel fortjent ))) Ønsker deg lykke, lykke til i ni måneder!!! )) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Desverre ingen stigning på prøven i dag, så dagen stod ikke helt til forventningene... Det var ikke vår tur denne gangen heller ! ( Desverre er det ingen rettferdig kø-ordning i dette gamet... Takk for omtanken Mumrikken ! Klem fra
Mumrikken :) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Å, neeeei så utrolig leit å høre :-((( Trodde virkelig det var din tur nå! Du har helt rett i at det overhode ikke er noen rettferdig kø-ordning... jeg har en venninne som hadde sitt første forsøk i det offentlige nå, -og full klaff på første forsøk! Selvfølgelig er jeg veldig glad på hennes vegne, men det er virkelig urettferdig at ting går på skinner for noen, mens andre er dømt til å slite i årevis ( Håper dere klarer å se det positive i at dere iallefall fikk egg på frys denne gangen slik at dere kan komme raskt igang igjen ) Trøsteklem...
Søskenhåp adopterer Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 VELDIG synd dette.Vi får satse på frys! Er i alle fall det jeg gjør nå.... Venter bare på resept i posten så skal jeg begynne på progynova rundt den 3 desember.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Uff, Vilsågjerne, dette var en melding vi absolutt ikke ønsket å lese:( Det var din tur f"or flere forsøk siden", så det er som du selv sier "desverre ingen rettferdig kø-ordning i dette gamet". Selv har jeg hatt superflaks og havnet i den ultrakorte køen som raskt har gitt resultater til tross for høy alder, PCOS og sterilisert mann. Jeg føler absolutt at du skulle vært en av de heldige hos Hausken i høst, og ikke jeg som har barn fra før. Skikkelig, skikkelig urettferdig! Det skal mye til å gå på igjen med nye forsøk etter så mange nederlag, så hva dere orker kan bare dere bestemme. Det blir også altfor lettvint å sitte her å skrive at "neste gang så klaffer det", for det vet man jo ikke. Man vet ikke hvor mange forsøk Vilsågjerne trenger før spiren sitter, men likevel vet man at det er maange som har masse forsøk bak seg, og så ender de opp med drømmebabyen(e) til slutt. Prosessen for å komme dit er imidlertid altfor tøff, og det skal mot og utholdenhet til for å holde på år etter år med ass befruktning. Vet ikke hva veien blir videre for dere, men sender deg i alle fall en stor trøsteklem!
Gjest Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Kjære Vilsågjerne Du vet at jeg er så inderlig inderlig lei meg for at forsøket nok en gang gikk i vasken:(( Denne gangen var det kanskje ekstra tungt siden forventningene var skrudd opp pga ekstra medisin-støtte, superflotte egg og en HCG som var forhøya på første blodprøve (HCG-støtte er ikke bare en fin ting....)... Det ER ingen rettferdig kø-ordning i dette gamet, men jeg skulle virkelig ønske at det fantes en garanti for at man vil lykkes tilslutt. Du er ei kjempetøff jente, men det skal jammen meg sinnsykt mye mot til for og starte på nytt forsøk gang på gang. Heldigvis har du jo erfart nå at kort-regime også kan gi kjempeflotte egg. Det var bare det og få de til og feste seg da.... Jeg er sikker på at du og mannen din tar en avgjørelse som passer dere perfekt, og at dere en vakker dag sitter der som superstolte foreldre. Som jeg sa i går; akkurat nå skulle jeg virkelig ønske at vi bodde i samme by. Da skulle vi druknet sorgene våre sammen med alt det usunne som tenktes kan. Stor klem til deg fra meg
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Har ingen ord som kan trøste - vil bare gi deg en god god klem.. Håper inderlig at en vakker dag ER det deres tur. Ta vare på dere selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå