L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Gutten vår er en skikkelig charmis, men han har nå den siste mnd hatt noen skikkelig utbrudd!!! hehe.. Feks hvis han ikke får fjernkontrollen så kaster han seg ned på gulvet og blir suuuuper fint... også har han begynt å dra hendene opp slik at det er vanskeligere å løfte han når han feks skal legge seg... Han ha skikkeig temperamang, men er værdens søteste også da:) Det er litt morsomt, men jeg er så usikker på hav jeg skal gjøre når ahn blir slik... Jeg prøver å være helt rolig og avlede han med noen leker feks... Men vet ikke om det er rett? Noen ganger vil han ikke ha meg i nærheten, da går jeg litt unna i 1 min kanskje også bort til han og da er alt greit liksom... Trodde ikke de kunne være så bestemt når de er så små jeg:)
Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Dette er helt normalt :-) Synes du takler ham bra jeg. De har lov å være sint og de har lov å få fred når de er sint også.
Anele&Solstråla Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Datteren min er litt over året og har begynt slik de siste dagene..Legger seg på gulvet og nærmest sprelle, skriker og lager grimasjer når hun ikke får det hun vil ha!! Må jo nesten bare le, for hun er jo SÅ søt!!!!
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Veldig vanlig. De tester både viljen, stemmen og grensene. Tror det er viktig å være vennlig og bestemt og ikke la dem få all verdens oppmerksomhet rundt disse "anfallene".
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 okay:) greit å høre andre som har erfaring;) hehe... Jeg prøver iallefall å vise at jeg er glad i han og ikke sint for at han blir sint... men jeg kan heller ikke drive å gi han ting som er farlig heller selv om han gjerne vil ha det... Ikke lett detta, men er nok et ledd i utviklingen:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Nei, det er ikke lett i det hele tatt.Og man blir sliten av det og da kan det være lett og gi litt opp og tenke jaja, det er vel ikke så nøye. Men jeg mener helt klart at barna finner trygghet i å møte bestemte grenser hos foreldrene. Det føles riktig og trygt for dem å vite at vi tar ansvaret og bestemmer over en del ting og at de samme reglene gjelder i dag som i går. Min egen jente holder også på å teste en del grenser om dagen og noen ganger føler jeg at det er sånn at hun egentlig ikke er såååå interessert i f.eks fjernkontrollen. Hun er mer interessert i om jeg kommer til å si at hun ikke får lov å ta den. Det er en stor verden og mye man skal finne ut av når man er liten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå