Gå til innhold

Hvor lenge må man være på sykehus etter KS med tvillinger?

Tvillinger2008

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde KS i uke 38+0, og fikk beskjed om at liggetid var 3 dager med mulighet for 4 dager siden det var tvillinger, dersom alt var fint.

Nå var ikke alt fint, siden sønnen min ble kritisk syk så vi var der mye lenger.

Nå blir jo dine premature, og det kan jo hende at de sliter med å amme eller trenger lys etc, så da kan de tjo hende du må bli lenger. Vi reiste hjem med to flaskebarn pga. alle startproblemene, men normalt så tror jeg man får være på sykehuset til ammingen fungerer.

Lykke til!

Hei!

Jeg hadde planlagt ks i uke 39+1, og dro hjem etter to dager. Tror det er vanlig å ligge 4 dager etter ks, men jeg gadd bare ikke være der lenger. Jeg synes sykehussengene er så høye, og det var så ubehagelig å komme seg ned og opp av senga... Kjempegodt å komme hjem til min egen seng :)

Nå var jo mine fullgåtte og store og friske. Dine kommer jo litt tidlig, så du blir sikkert liggende minst 4 dager.

Masse lykke til!!!

Er inne å sniker på dere med flerlinger;) Tror også det kommer litt an på hvor i landet du bor. Jeg hadde keisersnittt (med 1 da) på Harstad sykehus. Jeg var i 4 dager men valgte sev å dra hjem da. Har en venninne som fikk tvillinger på samme sykehus med keisersnitt og hun var der i 10 dager! Ikke at hun måtte, men hun plagdes litt med amming tror jeg. Sier meg enig i at disse sykehussengene er ikke noe særlig gode å komme seg opp og ned i med et operasjonssår... Lykke til! :)

Annonse

Jeg har vært plaget med den farlige formen for svangerskapskløe og har derfor vært inn og ut av sykehuset de siste 6 ukene. Hadde dette i forrige svangerskap også og ble da indusert i uke 37, men til slutt ble det hastesnitt i uke 38. Siden det er to denne gangen så tar de ut barna i god tid før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...