Gå til innhold

Er det flere som begynner å bli i bedre form?

Anbefalte innlegg

Jeg er 10+1 i dag, og første dag hvor jeg ikke har trengt å spise noe mellom måltidene. Trengte ikke mat mellom frokost og lunch....Uvandt! Vi får se nå mellom lunch og middag. Har ikke vært i så veldig dårlig form denne gangen, men litt morgenkvalm. Har måttet ha jevnlig påfyll med mat gjennom dagen for ikke å bli kvalm. Er litt rart at det bare er borte over natten, og ikke gradvis?

(Med førstmann var jeg kvalm i 8 mnd).

Fortsetter under...

Er i uke 11 og merker at noe av kvalmen forsvinner...ikke helt sengeliggende lenger selv om jeg blir kvalm ved mye aktivitet eller stress rundt meg.

Ellers så er jeg heller ikke så trøtt lenger...

Jeg er i begynnelsen av uke 11 og nå ser det ut til at det verste har gitt seg. deilig!!!! Var nesten sengeliggende pga kvalme og tretthet i noen uker. Nå kan jeg glede meg å nyte dagene :) Håper alle andre får det like bra også ;)

samme her! er snart uke 12 og har sett lys i tunnelen etter noen tunge uker med tretthet, kvalme og nesten innimellom litt depressive tendenser, men nå er jeg nesten hlt meg selv igjen og er utrolig lykkelig over å ha kommet meg igjennom den første tiden. har alltid synes den har vært det tyngste, venter fjerde i beg. juni. Glad på vegne av alle som nå er i samme situasjon, det er noen fine måneder forran oss nå!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...