Ildfluå Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er ikke det litt tregt? Jeg går og venter på at han skal bable, dadadada, mamamama, bababa osc. her er det bare baby lyder aaaaaaaa eeeeeeeeeeeeee iiiiiiiiiiiiiii oooooooooooooo og hyling. Når skal bablingen egentlig komme? Er det noe galt med ham?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 De sjekker det på 9 mnd kontrollen, om helsesøster reagerer på det kan det være at han hører litt dårlig. Men er ikke dermed sagt at det er noe GALT Men sier han noe da? Eller er det helt stilt liksom?
Nr 3 underveis Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hei. Jeg har selv ei pä 8 mnd. Hun babler som bare det, men jeg begynnte ikke ä bable för jeg var 9 mnd. Og nä snakker jeg som en foss Det er nok helt normalt.
Mamma med spire Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 William begynte å bable for to dager siden:) Ikke helt i nærheten av mamma å pappa sånn som du skriver, men veldig mye annet;) Han er også 8mndr så det kommer nok:)
Gjest Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Hvis han er langt fremme motorisk er det ofte at bablingen kommer litt senere. En ting av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå