mastermind Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 1 kg på 1 mnd. Og hun er 7 mnd.... Sist måned la hun på seg 190 g, nå plutselig en kilo! Fikk sjokk jeg satte henne på badevekta. Spent på kontrollen om et par uker. Håper hun ikke går opp noe særlig før det. Andre som har hatt sånne kjempehopp på vekta?
LilleBanan blir storebror Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 hvor for håper du at hun ikke går opp noen på flere uker? Vokser jo i rykk og napp. Mini her kan legge på seg mye en periode og så godt som ingenting andre perioder. Hadde ikke lagt på seg mer enn 100 gram på 3 uker sist vi veide. Mens 500g på de forrige 3 ukene. Hvor stor er hun nå da?
mastermind Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Hun er allerede god og rundt. Hun er herlig, for all del, ikke misforstå. VIl ikke slanke henne eller noe sånt. Er som du sier, de vokser i rykk og napp. Hun er ca 65-66 cm og 8200. Veldig kort, men normal i vekta. Er bare HS som maser sånn om vekt her vi bor, særlig i forhold til fast føde. Grynter når noen gir en skje grøt før 6 mnd og ikke helt fornøyd når de ikke følger kurvene hennes på en prikk! Hun veier og tar lengden gjerne en ekstra gang om skjemaet ikke stemmer!
LilleBanan blir storebror Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 æsj for ei kjip HS, hadde jeg ikke brydd meg noe om. Må jo være slitsomt å gå sånn å tenke på vekta hele tiden. Det viktigste er vel en blid og tilfreds baby, det må da HS være enig i også Gutten min er 9,5kg og borti 7,5 mnd nå. Han er 72,5cm da. Han ligger godt innefor normalen men over midten. Aldri hørt noe om vekta hans fra HS. Får beskjed om at han virker trygg og blid og at vi skal fortsette akkurat som vi gjør. Her var det ikke fast føde han la på seg mye av men min melk, vissnok veldig næringsrik, Stagnert nå som jeg kun ammer moregn og kveld.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Her er vi langt over kurven på vekt og hodemål, og på øverste linje på lengde, men får ikke pes av hs for det. Hun skryter tvert i mot av at vi gir han sunn mat, og sier at det virker som om han bare er en stor gutt... Han er og god og rund, 75,5 cm og 12,7 kilo i en alder av 8,5 mnd. Skal på kontroll på sykehuset, men det er fordi han sover så dårlig og. Legen sa hun ikke ville sendt oss til kontroll bare fordi han legger på seg så mye.... For han er jo en blid og glad gutt om dagen, som utvikler seg akkurat som han skal, og det er jo det viktigste.... Tipper snuppa di er kjempeskjønn, og akkurat sånn hun skal være. Noen barn vokser bare mer enn andre, og det jevner seg ut etter hvert som de kommer seg opp og frem.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå