mastermind Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 og er dere fornøyd? Har hatt en sånn gul philips der barneenheten er rundt, den gamle philips med antenne og en fra clas ohlson. veldig fornøyd med den runde philips, men den tappa batteri på et par timer. De andre var ubrukelige. Nå har jeg ingen. Hvilken anbefaler dere?
mamma til 3 englebarn Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hei. Vi har philips hvit med lilla på og antenne og barnedelen er rundere enn den andre. Ca 6- 700 kr på elkjøp for 3 år sden. Den funker kjempebra ,og registrerer hver minste lyd som gulp o.l Batteriene holder veldig bra. Brukt den 3- 4 timer hver kveld når snuppa har lagt seg i ca 1 1/2 mnd og ikke skiftet. Veldig førnøyd med andre ord:)
Glad tobarnsmamma Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Vi har SuperNova, er veldig fornøgd med den..
anette&tutta mari :) Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 vi har samme i nyere utgave. kjempefornøyd
Rorrimamma Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Har brukt min supernova nesten hver kveld/natt i 5 år (har to barn), og den funker enda selv om den ene antenna er knekt. Så jeg er fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå