Gå til innhold

3 mnd og våkner hver time natten gjennom...HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skjønner ikke hva som "plager" jenta mi? Hun har alltid rotet litt om natten men nå er det helt tulent. Hun våkner og vil verken ha smokk eller mat (flaske) Jeg tar henne opp bysser henne i to min hun sovner og sover i ca 40 min for så å våkne igjen, slik går natten. Hun vil ikke ha mat og i natt spiste hun ikke fra 2100-0630, uten å være så veldig sulten da vi stod opp heller....? Har forsøkt at hun sover hos meg, tenkte at hun ville ha nærhet, men neida, våkner like mye.

Hva i alle dager er dette? Noen som har gode forslag?

Når vi står opp er hun blid og fornøyd og er det stort sett resten av dagen, bortsett fra når hun skal sove, sover da også bare 45 min i slengen......

Skrevet

Hei:) Skjønner at du må ha det litt slitsomt nå. Man blir jo så veldig fortvilet når man ikke vet hva det er. Jeg har 2 barn fra før, og dette høres ut som om når det var tenner på gang synes jeg. Kan jo plage dem en stund det før man ser eller kjenner noe.

Skrevet

Håper du får noen tips. Mini her har vært akkurat sånn siden han runda 3 mnd og er nå 5,5 mnd. Bare at han sovner ikke alltid etter litt byssing da, er gjerne våken 30-60 min.

Skrevet

Vet ikke om du gir henne mm eller mme på flaske og evt hvilken type. Jeg både ammet og ga mme (NAN1). Når jeg måtte slutte å amme etter 3 mnd begynte han med det samme når han bare fikk mme. Men etter 2 uker byttet vi til Hipp1, og da sov han mye bedre om nettene! :) Samtidig la vi han i voksipose om nettene slik at han ikke kunne sparke av seg dyna som han hadde begynt med.

Håper hun vil sove bedre snart, skjønner du har det tungt!

Skrevet

Oi, jeg leste litt fort igjennom ditt innlegg først, ser nå at du skrev hun ikke vil ha mat. Kanskje hun har vondt i magen hvis hun ligger på rygg? Min lillemann på 4 mnd sover bedre på siden og har ofte luft i magen. Da blir han rolig når han får kolikkdråper (husker ikke navnet, men de har på apoteket...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...