Happilyeverafter<3 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Vi dro første gang til Fame, bra bilder, men veldig dyrt! Andre gangen til Studio Snorre, kjempefine bilder, 40% billigere!! Pluss at man får kjøpe forstørrelser uten å måtte kjøpe med ramme. Vi er superfornøyd!! Gleder meg til å få albumet:)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Vi skal også til Studio Snorre. Tok bilder der da vi giftet oss, da eldstemann var liten og nå skal vi i januar og ta bilder av lillesnuppa der. Kjempefine, klassiske bilder! Jeg har sett endel Fame-bilder og de er jo litt nyskapende og spesielle, kan du si, men jeg har også fått forståelsen av at de er veldig dyre på forstørrelsene der. Takke mæ tel han Snorre!
Happilyeverafter<3 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Så bra:) God kvalitet, supre bilder og bra priser! Jeg er veldig fornøyd med Fame bildene også, men det hjelper jo ikke siden bildene bare blir lagret hos fotografen da man ikke har råd til å kjøpe de... Hadde jeg vist da det jeg et nå hadde vi aldri valgt Fame!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg vil tipse om mirakelfoto.no Akkurat like fine og nyskapende bilder som FAME, men en helt annen pris. Vi har akkurat vært der og er veldig fornøyde!!!
velsignet med to Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Vi har brukt Pro-File studio, KJEMPEfornøyd!! Fotografen er kjempeflink, og bildene er helt nydelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå