Gå til innhold

Hva er mest turn-on / turn-of hos ei dame da??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt hår under armene... usj...

Skrevet

turn off hos en dame er mye hår på kroppen, ubarbert bikinilinje, legger og armhuler. æsj og fy!!

Skrevet

Stygge tenner,

fett hår,

og hår under armene(da tenker jeg på slike som ikke barberer seg:s) , masse hår utenfor bikini trusa

og så slike med truse-truser(skjønner?? Ikke hotpants/string elr slike,mne gammeldagse TRUSER!!!)

Skrevet

Langt pistrete hår, er skikkelig ekkelt..

og hår under armene.

Skrevet

Turn on: velstellte jenter!!

Som du ser har brukt litt tid på selv!!

Fine pupper er også et "must" for meg ;-)

Skrevet

turnoff: Bart på overleppa, uplukkede øyebryn, ustelte negler, bustete bikinilinje, hår under armer, fett hår, ustelte tær, grått (en gang hvitt) undertøy, silikonpupper...

turnon: sporty, friske jenter, røde eplekinn etter å ha vært ute i naturen, sjarm, smilehull, lange, mørke øyevipper, pene tenner, volum i håret

Skrevet

Endelig et innlegg for meg-jeg er mann!

Turn-on

Blider jenter som tar vare på seg selv.Velstelte.Voksne og vennlige ovefor andre mennesker.

Turn-of

Jenter som er bitchy mot andre damer.Vi ser slik,og det er rett og slett det mest turn-off jeg kan tenke meg.

Skrevet

Damer som egentlig er mørke som bleker/striper håret lyst lyst.Grusomt hvis dem ikke passer på ettervektsen..helt mørk oppe og gult/hvit nedover huet...ærsj.

Skrevet

Ei skravelkjerring som farer med baksnakking og sladder!

Småsporvinj er et godt eksempel sett utifra tråden om faren.

Kaklekjerringer er det ingen oppegående menn som setter pris på, det vet jeg fra sikre kilder, he-he.

Dermed er det MANGE brukere her på anonym som er mega-turn-off! Svelg den, alle kjerringer!!!

Skrevet

Hehe..dette kan jo jeg svare på:)

Jenter som synes selv de er rå sexye og skikkelig bra!!!

Mener ikke dem som har god selvtillit, men de som synes de er bedre enn alle de andre...det er turn-of!!!!

Turn on er jenter som er flotte , velstelte og jordnære!!

Fra mann med noen års erfaring!

Skrevet

Damer med silikon og permanent makeup som vanker på Smuget (kjøttmarked for oldiser i Oslo) i helgene.

Nå er jeg hetero dame selv, men foretrakk jeg det motsatte kjønn var dette en type damer jeg ville styrt langt unna.

Turn on er renslighet, hvite tenner og hjerne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...