Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er det greit? eller er det en uting?
Raych Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Det er vel greit det hvis ungen er vant til å få pastiller. Verre med drops kanskje, for docen er ikke av de minste. De er jo sukkerfrie også Ville ha bedt kanskje en av de ansatte ta vare på dem da, slik at ingen av de andre barna får tak i dem. Ikke alle som er vant til pastiller eller drops.
lykken på jord Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Uting. Kan fort smitte over på andre barn det der. Har han så vondt i halsen så får han bli hjemme, eller ta sånne dekadin fra apoteket. De er ikke like spennende, og smaker ikke like godt. Doc er faktisk mer drops!
Honningmelon Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Mulig jeg er teit, men hva med de andre barna da? Kanskje de tror det er godteri, også blir det feil pga det? Min eldste har hatt mye vondt i halsen, men har aldri falt meg inn å sende med pastiller i bhg.
lykken på jord Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Eller gi beskjed om at halsen skal lindres på denne måten på benken i gangen. Da blir det kanskje ikke like spennende å sutte på disse dropsene til enhver tid. Nei, dette ble nok litt for mye dill dall spør du meg
Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Er enig med *det kiler i magen*. Doc er jo godt. Om du gir han noe som ikke er fullt så godt, blir han sikkert fortere bedre
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Hehe, takk! For meg er det like uaktuellt som å gi ungen doc når den skal sove.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå