Gå til innhold

noen som har råd?? Ang natten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i natt var det 9 timer mellom måltidene, hun spiste (21 i går kveld-06 i dagtidlig)

Sovnet ca 22 i går.

Men hun var våken fra ca 02.45- 04.00..... men var kjempetrøtt, så det holdt med at jeg dyttet inn sutten 10-15-20 ganger. Til slutt snudde jeg henne på magen og de sov hun til 06.

Hun sover bedre på magen men prøver å unngå det på natt da, hun er 10 uker i dag.

Så behovet for mat på natten er der ikke men hun makker slik, vil tydelig sove da øynene ikke er oppe, men klarer ikke beholde roen til å sove!

Hun er ferdig behandlet hos kiropraktor og akkupunktør, men skal til time med kiropraktoren igjen og han ville også få tak i en barnelege til den timen da hun er "unormalt urolig" selv om de ikke finner noe som kan plage henne... Tar imot alle råd og prøver det meste så hun kan få den søvnen hun har behov for, kanskje dagene hennes blir bedre også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen med gode råd eller erfaringer?

Skrevet

har ikke noen råd men synes du er heldig når hun sovner så tidlig og du slipper natteamming..

min sovner aldri før 23.30 og våkner igjen to-tre ganger på natta for mat...innimellom funker d at jeg bare gir han smukken..

inatt sovna han 23.30 og våkna rundt 01.30 da fikk han smukken (hadde fått mat omtrent rett før han sovna) våkna kl.04 for mat og kl.08 men sov da til 10.30 da:) men jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for at han skal sovne før...han er også kjempetrøtt men har ikke tid å sovne virker d som...hehe..men jeg regner med at d går seg til etterhvert...når han får litt mer fast mat kvelden..men er jo fortidlig å gi d enda..mini er bare litt over 3mnd..

ønsker deg lykke til jeg da:)

klem

Skrevet

Min sover fra 2100 til 0800 ca..men han "våkner" 0200 ca og er veldig urolig. han åpner aldri øynene og roer seg med en gang han får smokken. Kan fortsette sånn igjen etter ti min hvor jeg må gi han smokken igjen..noen ganger holder det med to ganger, andre 5-10ganger:) Så har d ganske likt da..

Han er litt over 3 mnd

Skrevet

Glemte å si at han sover på eget rom som er tett atmed vårs med dørene åpne. Da både jeg og han sover bedre. Det virket som at når han kom i den urolige fasen på natta så ble det bare verre om det var lyder (samboer snorker) men om det var stilt så roet han seg mer ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...