Gå til innhold

Hvor mange ganger mater dere en 3 mnd gammel baby om natten (mm)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mater min gutt opp mot hver 3. time hele natta, noen ganger oftere også. Fra ca kl 20 til 08.

Når begynner de å hoppe over måltid?

Skrevet

Snuppa vår legger seg mellom 19 og 20 en gang, og sover som regel til en gang mellom 6 og 7. Noen netter må jeg opp og amme èn gang, og noen ganger sover hun hele natten. Jeg fullammer. Hun er 3 1/2 mnd nå, og vi har vel hatt det slik en måneds tid, tenker jeg. Før det så var jeg oppe en eller to ganger hver natt.

Skrevet

Jenta mi er 4 mnd, og vi har det akkurat som deg. Med forrige barn var det også sånn til jeg bare måtte bli streng. Han var da 9 mnd. Blir fort en vane å våkne for å få puppen tror jeg.Mi er hvertfall ikke så sulten hver gang hun våkner...:)

Skrevet

Åhhh, kjenner meg igjen. Har funnet ut at JR fortsatt har litt problemer med å få ut luft om natta. Så dersom det er mindre enn to timer siden han sist fikk mat har jeg gjort det til en vane å "turne" litt med bena hans så han får prompet skikkelig. Ofte er det nok til at han roer seg en liten stund til . Gjør jeg det IKKE derimot så har jeg det gående hver time utover natta med gråting/amming. Det rare er at han roer seg og sovner som oftest ved brystet selv om han har masse luft han burde fått ut. Kolikk gir seg kanskje ikke over natta?

Skrevet

hver 3. time ca. av og til sover hun 3,5-4 t før mat.. en sjeeelden gang 5 timer, men somregel våkner hun hver 3. time..

Skrevet

Legger seg ellom 19-20, får mat i 01-02 tida, så 05, så opp i 07-08 tida..

Skrevet

min på snart 3 mnd han sover fra 3-7 timer han. Varierer fra natt til natt. Som regel mellom 4-6 timer.Så han får mat når han våkner..

Skrevet

min legger seg litt før ni og sover til halv 5 før han vil ha pupp. før sov han helt til 8 og 9 før han ville spise, men nå bruker han mer av maten og vokser litt så han spiser tidligere. kan bruke god tid mellom måltidene på dagen også, men er en stor og livlig plugg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...