Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Min datter hyler om hun blir spent fast i vogna når hun skal sove, men hva annet kan man gjøre? Hun er ganske aktiv og kan klare å komme seg ut av vogna om hun går inn for det!!! Flere som har det slik? Hva gjør dere?
Sunniva78 har to små Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hmm, ikke så lett det der. Vi må også ha seler på gutten vår når han sover, men han er så trøtt når vi legger ham, så det er aldri noen protester. Går kanskje an å bare ta på selene, men ikke feste helt før hun har sovnet? Ikke klipse sammen liksom..? Har ingen andre gode råd dessverre!
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Jenta mi er også trøtt, men våkner av at hun ikke får snudd seg.... hun vil ligge litt på siden, men det er jo ikke så lett
tvkrus Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 hvordan seler har du i vogna? sånde som sitter fast oppi ryggen i vogna ? da kansje prøve andre seler som sitter fast kun på vær side so barnet kan bevege seg mer men ikke reise seg opp da mener jeg noe sånt http://www.barnigjen.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=791&category_id=38&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=43&vmcchk=1&Itemid=43
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 Står bare at finner ikke produktet når jeg prøver linken????
tvkrus Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 rart men jeg prøver igjen http://www.barnigjen.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=791&category_id=38&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=78 det er san sele noen kaller gå sele jeg googlet vognsele for å finne linken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå