Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi skal flytte til Klepp i desember. Har enda ikke fått bhg plass. Ser at de har en åpen bhg som heter tusenbeinet og er en del av steingarden bhg.

Lurer på om noen av dere går der med barna deres? Håper på å bli kjent med andre med småbarn. Sønnen min blir 1 i feb 09.

Jeg kommer til å gå innom denne barnehagen slik at sønnen min får treffe andre barn og vi forhåpentlig vis blir kjent med andre i området.

Er dette en grei plass?

Ser at bhg holder til i en hall i turnhallen. Hvor ligger denne turnhallen?

;)

Fortsetter under...

hei det er en kjempe kjekk plass å gå ! veldig mange barn på gutten din sin alder for tiden, har nok noe med barnehage dekningen å gjøre !

tusenbeinet er åpen tirsdag til fredag fra 9-13.15 lunsj er kl 11.

tirsdag og fredag har vi gym, men mange av dei minste velger å være i samlings rommet , onsdag og torsdag er det forming hvor ungene maler med fingermaling ,tegner, klipper og limer osv det er samlingsstund hver dag og masse fri lek.

dei som jobber der er kjempe kjekke og det er vi som bruker plassen og !!! veldig lett å bli kjent med folk , sjøl er eg innflytter til klepp og kjente ingen når eg møtte opp for første gang i august 2007 men blei kjempe godt mottatt så dere har noe å sjå fram til.

turnhallen ligger rett ved siden av idrettshallen 5 minutt å gå fra sentrum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...