sab22 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Hei. Vi skal flytte til Klepp i desember. Har enda ikke fått bhg plass. Ser at de har en åpen bhg som heter tusenbeinet og er en del av steingarden bhg. Lurer på om noen av dere går der med barna deres? Håper på å bli kjent med andre med småbarn. Sønnen min blir 1 i feb 09. Jeg kommer til å gå innom denne barnehagen slik at sønnen min får treffe andre barn og vi forhåpentlig vis blir kjent med andre i området. Er dette en grei plass? Ser at bhg holder til i en hall i turnhallen. Hvor ligger denne turnhallen?
Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Tusenbeinet er en kjekk barnehage. Går der med mine to minste. Greie folk som jobber der. Litt variert hvor mye folk der er, men pleier være enn del de dagene jeg går. Mandager er stengt, tirsdager og fredager har de aktiviteter nede i turnhallen, ellers holder de til oppe i "kantina" i turnhallen. Den ligger på siden av Klepp idrettshall, på venstre side når du kjører fra Klepp til Klepp stasjon, ikke så langt fra Klepp ungdomsskole. Håper du finner fram, velkommen skal du være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå