Gå til innhold

ønsker å sove i bare bleie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er nå straks 3 år.

Hun har altid hatt nattdress på seg.

Men nå, nå skal hun plutselig sove i bare bleien.

Hun har sovet i bare bleien i en hel uke nå, og hun har sovet hele natten i egen seng................... DET er lenge siden sist det.

Det er bare omkring 13-15 grader på rommet hennes, og det er mens det er 8 pluss ute,.......... det blir kaldere.............

Synes dere det er greit at hun sover i bare bleien?

Eller "må" man lissom ha nattklær på 3 åringen sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må da ikke ha nattklær på. Men dere må jo passe på at det ikke blir for kaldt da. Går det ikke an å skru på noe varme når det blir kaldere?

Skrevet

La henne sove i bare bleien, dersom det er det hun selv vil. Kan godt være at hun er en varm person som ikke trenger nattdrakt?

Skrevet

Min gutt orker sjelden pysj, er varm av seg. Går det an å øke temperaturen litt på rommet da? 13-15 er jo litt kaldt kanskje.

Skrevet

Vår 2åring pleier sove i bare bleia. Han vil som regel ta av seg pysjen og får lov til det. Virker som han sover bedre da. Så vi har lammeskinn i senga hans, da blir han ikke kald.

Skrevet

Jeg har en niese som nå er 4 år. Hun har lenge (tror faktisk det er siden hun var tre) insistert på å sove naken, oppå dynen! Et merkverdig syn. I følge broren min hjelper det ikke hvor enn ofte han eller konen går inn til henne om natten og brer over henne.. en halvtime etterpå er hun oppå igjen! Så de regulerer det vel litt selv når de er større? Hadde hun fryst masse hadde hun vel beholdt dynen på seg? Hun er helt "vanlig" syk, ikke oftere eller sjeldnere enn andre.

Skrevet

Lukas sover og kun i bleie. Han har gjort det i 1,5år.... Har alltid en ovn med litt varme på rommet hans om vinteren. Og han er veldig flink til å regulere det selv med dyna.Men han er en veldig varmblodig person.

Liker seg best kunn i bleia.

Mannen min er og veldig varm av seg så han har nok det fra han...

Skrevet

Nei, man må ikke ha det. Hva med å varme opp rommet litt da? Det hender min 3 åring vil sove naken, men han sover på lammeskinn så det er godt og varmt.

Skrevet

hvis ungen din skal ligge på et så kaldt rom som 13-15 gr så ville jeg hatt på pysj ja!

hvis ikke så må du ha litt varme på rommet! sånn at det er 18-19 gr!

synes det er helt horibelt å ha det så kaldt på et barnerom?!!

hvor mange grader har dere på rommet deres da spørr jeg da?

10 gr???

Skrevet

selvfølgelig kan dere gjøre det sånn om det funker, men min gutt på 2, ligger i sikkert rundt 20 grader, vertfall ikke lavere enn 18 somregel, i ullpyjamas om natten. allikevel er han somregel ganske kald om morningen, fordi han legger seg oppå dynen..så for meg høres det helt sprøtt ut, hehe..

Skrevet

Da synes hun det er behagelig å sove sånn. la nå ungen få lov til det..eller forhandle deg frem til en t-skjorte.

Hvorfor i all verden spør du hva VI synes. Datteren din har tatt et valg. og 13-15 grader er faktisk det de anbefaler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...