øynesomtinntallerkner Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 ...av spray og sprøyter. Jeg har masse. For eksempel akutt senebetennelse i begge skuldre. Så her nede et sted at ei hadde fått senebetennelse i begge armer, da hoppet jeg til. Snodig. Kan nesten ikke løfte armene. Og så syns jeg jeg mister skrekkelig masse hår. Og er gusten i huden. med kviser. Ellers husker jeg ikke noe som helst lenger, hvem snakket jeg egentlig med i telefonen i sta? Nei nå må jeg slutte å sitte her og dyrke mine plager! Er bare i ubalanse. Dette er ment å være et litt humoristisk innlegg altså, jeg er normalt sett ikke så skrekkelig sytete. Ellers har jeg det bra, god natt:)))))))))
lillebie på`n igjen Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Denne tråden liker jeg ) jeg ser for tiden ut som en kjøttkake i trynet...og ja det står at man kan få kviser av synarela, men det får være GRENSER? jeg husker heller nesten ikke hva jeg gjorde for 10 min siden, skikkelig glemsk!! Håret mitt er så fett at det står av seg selv, at jeg nesten har gitt opp å vaske det hver dag! så jeg føler med deg d.nissen )
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Åååå, er det derfor jeg ikke husker noen verdens ting lenger?? Men, det er en stunn siden jeg gikk på sprayen, men bivirkningen vedvarer sikkert, har hatt stooooore problemer med å huske absolutt alt gjennom svangerskap og litt siden også. Sikkert sprayen=)
øynesomtinntallerkner Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg går omkring med tomt blikk og måpende munn. Totalt mimikkløs. Ser ti år eldre ut enn for et år siden.
Fatu Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Så deilig å vite at det ikke bare er meg, jeg har aldri vært plaget med kviser, nå får jeg det hele tiden. I går skulle jeg på badet, gikk på kjøkkenet å åpnet kjøleskapsdøren!!! Ikke noe wc der siden sist. Vurderer navnskilt så jeg ikke glemmer hvem jeg er. Og jeg har 3 uker igjen, spennende:-)
øynesomtinntallerkner Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Ha ha haaaaaaaaaaaaa utrolig bra:))) Knegger og ler. Øh hva var det nå jeg lo av igjen..? I morgen tidlig halv 7 setter vi oss i bilen for å reise til klinikken. Hadde vært surt å glemme DET.
øynesomtinntallerkner Skrevet 10. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2008 Til Fatu, du kan jo glede deg til du har spraya et par uker til(knegg knegg) Det blir bare VERRE:)
Fatu Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Ups, takk for den... stakkars mannen min da, jeg har et sinne som er helt grusomt. Han truer med å tegne et smil i ansiktet mitt siden jeg bare kjefter å gråter. Høres ut som tre vakre uker som kommer min vei. Takk for advarslen, sa får jeg kjøpe meg en stor tube dekkstift, skilt på do døren, få meg et skilt med navn og adresse samt et smil til mannen min. Utrolig at de elsker oss selv med alle plagene som går utover de:-)
øynesomtinntallerkner Skrevet 10. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2008 Det holder hardt innimellom synes jeg at jeg registrerer...
Fatu Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Trøsten er vel at hvis de hadde måtte gå på spray og sprøyter så hadde de ikke taklet det i det hele tatt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå