Gå til innhold

Teutonia y2k?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med teutonia y2k?

Er den stor sammenslått?

Lett å trille?

Hvor mange kg veier den?

bra vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker den godt! Kjøpte første i 2002 når eldste ble født og brukte den også til lillebror når den tid kom. Nå har jeg akkurat kjøpt en brukt som jeg skal ha til minstemann i vinter.God å trille, lett å løfte(ca 7 kg, tror jeg) og solid. Vi kjøpte hardbag til den første men den ble aldri brukt. Tror softbag er bedre,les:større, men her er det bare voksipose som er i bruk. Har gått i skog og på fjellet med den, og hatt den med i min lille kone-golf uten å ta av hjulene. Så vi er godt fornøyd! Vet den scoret dårlig i velte-test for noen år siden, men det har jeg aldri tenkt på. Du setter da heller ikke fra deg vogna hvor som helst med unge oppi og går? Gjør man det bør man ikke kjøre vogn i det hele tatt spør du meg.... Naboene våre har forresten en de nå bruker på barn nr 4, den ser fortsatt fin ut etter daglig bruk i 7 år...

Skrevet

Nei ikke sikker, vår var ikke til å snu, og hadde ikke bag. Lurer på om min heter sport i tillegg? Kan du ikke spørre selger?

Skrevet

En super vogn! Har brukt den til begge mine, og kommer også til å bruke den til nr 3 :) God å kjøre, og tar ikke så stor plass sammenslått. Begge ungene har storkost seg i vognen, noe som også er viktig spør du meg.

Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...