Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Gutten min har siden onsdag bæsjet enormt mye. Magen er ikke så veldig løs, men noe løsere konsistens er det. Dette resulteter også i nattbæsjing og veldig sår stump. Har prøvd å tenk ut om det er noe han har spist- men alt er normalt ellers. Lurer på om dette er normalt- eller om jeg bør oppsøke lege i morgen. Allmennetilstanden ellers er god og fin. Noen som vet hvorfor dette kan oppstå?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg ville ringt legen i morgen, det høres veldig mye ut, men kan jo hende han har fått omgangsyke da, og at det går over like fort som det kom. Viktig at han drikker mye. Ville også prøvd å gi han banan, binder magen litt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Han var jo litt gammel til det jeg først tenkte på, lurte på om det kunne være jekslene som kommer?? Men de har vel kanskje kommet når han er 2 1/2 år.. Jeg vet ellers ikke hva det kan være, men vil anbefale deg å vaske ham bak med babyolje og smøre med loco base repair som selges på apotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå