Gå til innhold

Flere som fikk mensen veldig tidlig etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 uker siden fødselen nå. Renselsen varte i nesten 8 uker og nå har jeg fått mensen selv om jeg fullammer!!! Trodde ikke dette var mulig jeg.

Skrevet

JM sa til meg på JM samtalen at man kan få en menslignende blødning etter 10 uker pga skårpa etter morkaka løsnet. Mange som ikke vet om dette sa hun. Så kan jo være derfor du har "mensen" :)

Skrevet

Jeg hadde renselse i 5-6 uker. Fikk så blødning igjen etter 8 uker og trodde dette var sårskorpen etter morkaka som løsnet, men etter 12 uker var jammen tanta der igjen! Jeg også fullammet, men snuppa sov lenge i ett strekk om natta. Jeg har hørt fra andre at du må amme hver 3-4. time om du skal slippe mensen.

Skrevet

Jeg fikk mensen etter 13 uker=0( Gutten her sover også godt om natta, oppe gjerne bare en gang mellom 19-08=0) Har også hørt at om man ikke ammer så myye om natta kan mens komme tilbake

Skrevet

Fikk tilbake mensen på dagen 3 måneder etter at lillejenta kom til verden. Dette etter 8 uker med renselse og til tross for at jeg fullammer..Trøsten får være at vi er flere i samme røde båt..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...