Gå til innhold

er dette en oth 2008 modell?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt korigering her.. hehe.. dette kan fint være en 2008 mod, det er produsert av den gammle mod i starten av 2008, så man har både en gammel og en ny 2008mod. Den nye heter bare Muntain Buggy, men den gammle bare heter one three hill mountain buggy;o)

Annonse

"Meg og loppelure":

Dette er noe butikkene faktisk har lurt folk med! De har i hele 2008 solgt de som "2008" modeller, men nå når den nyeste modellen kom og de skulle selges på tilbud kalte de dem plutselig for 2007..!! Den nyeste modellen i salg nå er en 2008 mod!!!

Mener også at hvis d er "sølv" fotbrett er d 06 eller eldre..

Dette gjelder ihvertfall singelvognene og må jo være d samme me dobbelvognene!

ang sølvbrettet så er jeg faktisk ikke så sikker på at det gjelder dobbel vognene, var på barnashus for et par uker siden og så på en, og den hadde også sølvbrett. Det var av den gammle mod. Og det er vel tvilsomt at dem har en 06 mod utstilt?

D er 2008 mod som er den nyeste modellen og d er ikke to 2008 mod.

Jeg var i butikken for å kjøpe den forrige modellen på tilbud da den nyeste kom og hun ene jeg handlet me skrev 2008 på kvitteringen. Jeg visste d var mye frem og tulbake me de modellene og tenkte de kunne oppklare d. Spurte da om den nyeste var 2009 og den forrige 2008, hun jeg handlet me sa ja, mens hun som sto i andre kassen sa at den nyeste er 2008 og den forrige en 2007! (da rettet hun på kvitteringen og skreiv 2007..)

Så da vet jeg ikke så sikkert om du har en 2008mod hvis d ikke er den nyeste du har... ;o)!!??

Litt rart om de skulle ha en 06 mod utstillt, mn også rart at singel og dobbel har forskjellig i samme modell...

Ikke så lett å bli klok her... ;o)

• 2 uker senere...

For å oppklare dette med 07/08-modeller litt:

Alle barnevognsprodusenter kommer jo hvert år med nye årsmodeller.

Men One Tree Hill, kjørte samme modell to år på rad på grunn av eierskifte av selskapet osv.

(Hadde visst ikke tid til dette med nye vognmodeller under denne prosessen...?)

Derfor har den vogna som har blirr solgt i hele 2008 vært 2007-modeller!

Men de nye som kom nå i høst(med grønn logo) er 08-modeller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...