Gå til innhold

Er det virkelig bare jeg som skal føde på orkanger i mars???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, neida det er ikke det, jeg skal også dit! 2 Mars har jeg termin. Åsså bor jeg på Korsvegen, så det er ikke så langt da, hvor bor du da? Jeg skal ha mitt 3 barn, av en alder på 32 år. Mine 2 barn er på 10 og 13 år, så det blir en riktig attpåklatt, men det er bare morro det.

Heia, når har du termin da? Ætter jul hadd vi tænkt å dra å sjå på begge plassenen for å se da, for å finn ut av ka som kain vær bæst. Har vældi lyst te å føde i vatten. Har itjnå erfaring ifra fra tidligere så det hadd vært litt arti å prøv...

Hei! Korsvegen: Æ bor på hitra. Har termin 5 mars så det kan godt hend at vi treffes i gangen :D Har ei 15 mnd gammel jente fra før. Født på orkanger sist og, og det va en kjempefin opplevelse. :) Litt lang fødsel, men gikk greit.

Okay.... Du har en bit å fær å du da da.... He he.. Har du prøvd å føde i basseng noen gang? Jeg HAR så lyst til å prøve det,.... De to forrige var det epudural å fødestol som gjaldt men no har æ lyst te å prøv nå nytt ....

Annonse

Har faktisk tenkt på vannfødsel æ å, men sist da æ fikk jenta så blei æ kvalm av badekaret så æ kom mæ fort opp..hehe..men ha vært veldig arti å prøv. Her blei det bare lystgass, men gidd itj en lang smertefull fødsel den her gangen. Så tar det lang tid den her gangen så ska dem få sett epidural. Selv om det kanskje tar enda lenger tid. Vil ikke ha ont så leng den gangen her....:S

Heisann , det forstår æ godt, det e itj nå å stå ætter nei ha ha ... Men... det bli fort glæmt da når det lille nurket kjæm på magen da. tjihi.. Mitt første barn, hadd æ ria me 5 min mellom hver rie i 3 daga. Det va nån tøffe daga uten nå særlig søvn å lading av batterian, da lægen kom å sa at iged ska du få føde å møte ditt barn, så nækta æ, Æ hadde itj nå mer kræfta å ta tå. Men da fikk æ sånn saltvanns spøyter i ryggen som gjorde nå djævelskt vondt. Ætterpå sov æ i 6 tima. Da hadd æ plutselig 6 cm åpning. Godt va nå det. Me sistemann så gikk æ 1 mnd over¨, så æ faktisk litt usikker på korr længe æ ska gå dein hær gangen. Ha ha :0D... " kanskje like læng som elefanten 2 år!!!!! ha ha

Heisann... Ja itj sant!!! Såpass ja, fredag dein 13 e væl en fin dag,lett å kom på dein dagen ongen kjæm hjæm å lure på hvilken dag hu eller haun e født på!!!! Mora mi huske ikke hvilken dag æ vart født på!! ;0) he he..Korr bor du hænn da? Vi bor på Korsvegen, så vi ønske å kom te Orkdal`n fordi at æ har lyst te å føde i vann.. Dein 9 des, da ska vi på sånn 3D ultralyd, glæde oss sinnsykt my...

Oi!!!!! Så spennende!!!! Va det som å vær på ei vanlig ultralyd undersøkelse eller? Målt dæm å sånn da å? Fikk dåkker med en dvd med en gang eller, får dåkker dein seint hjæm i posten? Du.. vi glæde oss MASSE!!!!!! klare næsten itj å vent....

Annonse

Korsevegen:) Dem tok både vanlig ul og 3d ul. Grunn t at dem tok vanlig 2d e fordi det e best å mål fosteret osv på den måten. 3D blir mest for kosen sin del. Va utrolig arti å sjå den lille inni der. Lå å sutta på tommelen sin. :) Herlig herlig!! Fikk dvd i posten 2 daga etterpå. :)

Va veldig glad for at æ bestilt den timen, for æ fikk itj vit kjønnet på den ordinære ul`n. Og æ VILLA vit det..hehe.. og æ ska ha ei lita jente.:) Har ei datter på 16 mnd fra før så det passe jo bra. Og veldig praktisk med tanke på all klærn vi har etter ho fra før:)

Hei Korsvegen:) E itj så ofte æ e innpå hær æ... Æ bor på Fannrem... Æ e så spent på t mandag, har fått vondt i korsryggen og ene hofta (kjennes litt ut som isjias smerta). Så ska t kiropraktor på mandag... men grue mæ litt, har egentli lyst t å avbestille... Men viss man bli bra av det e det sikkert værdt det. Har jo itj tia t å ha vondt no, så my som må fikses enda... Å med en samboer som e sjømann og borte halve året si det sæ sjøl at æ må bare klare å fungere... Høres fint ut å på 3D ultralyd da, æ va med vænninda mi på det for et år sia. Det va jo helt topp, så virkelig kolles babyen såg ut:) Så det må du glæde dæ kjæmpe masse t :)

Huff da , det hørtes itj nå særlig ut da... Isijas e itjnå å spøke med når main e gravid...Om samboeren din e borte i et halvt år i slengen, da ska ikke æ klage iallefall, min kjære sambo kjøre lastebil mellom Tr.heim å Oslo å e hjæm kun i hælgan.... Hain kikke ætter en ainna jibb der hain kian kom hjæm hver dag, med det e da itj så vældi enkelt det heller.. Æ har 2 barn ifra før, ifra et tidligere forhold, men dæm e no så stor 10 å 13 idag, så æ tru nå æ får GOD hjælp ja he he

Du får ha GOD BEDRING i advents tia...Snakkes

Åh gud.. SÅ tøfft!!!! No glæde æ mæ einda mer, korr va du hæn da å tok 3d? Når dæm målt å sånn fikk dåkk en ny termin da eller? Vi fikk ijt vit kjønne vi heller på den ordinære ul, Realt det da, me 2 tå samme kjønn..sånn arvemæssig så... Æ har to i fra før, me en tå hver sort, arti det å... men problematisk me forhold te arving tå klea å sånn.. No ska æ bare nyt adventstia med gløgg og pepperkaker å julekalender, ongan mine pluss babyen..

Men så arti da, bor du langt ifar Orkanger du da? Vi bor på Korsvegen, å ska ætter jul ivei å sjå både i Trondheim å på Orkanger.... Æ har så lyst te å føde i vatten, eller rettere sagt begge dele, både under åpnings rian å sjølve fødselen...

Va på medicus i trheim:) Veldig koselig ho vi va t. Nei dem flytta itj nå på termin min. Dem meint den va riktig. :) Både ul termin og menstermin ble samme dag på den ordinære uln og så.. Greit å ha en dag å forhold sæ t. :)

Her ska også adventstida nytes til det fulle!! :)

Okay, det va dit vi å sku... Vi glæde oss som bare det, Vi trudd vi va 2 uka lenger på vei ein det dæm ment på ul. Men det ska bli arti å hør da. Va dåkker der længe da?

Snart begynne The julekalender, da blir det gløgg og pepperkaker... Nam nam.. Kos dæ i førjulsstria

Ja bli spennende da og sjå om dåkk får ny termin den gangen her da. vi va der ca en halvtime.

Her bli det kanskje pepperkake baking i mårra. Hvis lillejenta mi bli frisk. feber og en jeksel som kjæm. Ikke så greit å vær liten da nei.

Førjulsklem

Heisann, da har du termin dagen etter meg du da!!! Er det din første eller? Jeg skal ha barn nr 3.. men nr 1 sammen med samboeren min da... Gleder oss fryktelig mye. De to andre jeg har er 10 og 13 år..

Ok, herregud såååå spennende, ska bli godt når tirsdagen kjæm ja...

Lykke te me pepperkake bakinga, min kjære sønn har baka no i kveil, å dattra mi ha hjulpe hain.... Åssen ska det bli da å få en tenåring i huset tru!!! Det bli væll ei spennende tid, mnd, år framover no tænke æ...

Advetntsklæm te dæ å.....

HEi 32b:) koselig at det e fler som melde sæ på her..:) Æ har termin 5 mars så det kan jo godt hend at vi møtes i korridoran..:D Kårr e du fra da?

Æ e fra Hitra og har ei datter som ble født aug 07. E 27 år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...