Stratos med 3 barn Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Har sånn ekkel nuppede mur bak svartovnen min og den vil jeg gjerne ha glatt og pen. Noen som har gjort dette før? Hvordan gjorde dere det? Takker for tips!
Blåmandag¤ Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Gud, jeg leste "nuppete JUR" Er det mulig.. Har ingen gode tips, hverken for det ene eller det andre..
Zyan Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 nuppete jur...hahahaha, *ler* Vi har også nuppen mur, ene veggen i stua, det er bare gips, altså fake.. Regner med det må sparkles?? Hilsen Wolfskin alias "InnMari" (følte for navneskifte etter 4 år, men lurer på om jeg blir InnMari igjen snart, er liksom meg:) )
Stratos med 3 barn Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Kan ta noe tid å venne seg til det nickbyttet ja Hvor får du de fra? Jeg er skikkelig dårlig på oppussing da,men dere begynner vel å få litt erfaring? Sparkle hele veggen...? PHU! Jeg har kjøpt sparkel en gang jeg og det var på en liten tube med tilhørende smal sparkelspade, men man får de kanskje i bøtter og spann med spader på en meter eller no? Hørtes i grunnen litt kostbart ut også. Hater den veggen altså! Den blir så støvete og kommer man borti den gjør det jo skikkelig vondt. Ikke er dette eksemplaret pent heller Jeg må gjøre noe med det der altså!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 IKKE sparkelmasse.. bare så det er klart.. Du pusser muren , med murpuss.. enkelt og greit..
Stratos med 3 barn Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 Åhhh blir det støv i hele huset da? Aner ikke hva murpuss er jeg Herregud nå føler jeg meg smart!
Zyan Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 hehe, vi begynner å få erfaring ja, men ikke med det du spør om:) Men at det kommer til å støve, det er nok garantert.. Vi kan nesten ikke se ut gjennom vinduene på "nyhuset" pga pussestøv og son og annet skit. Men bare vi blir ferdige så skal alt vaskes...tenk deg det da...aaaalt sammen, alle flater i alle rom..bah!:: Og nicket? hehehe, InnMari ble det fordi alle nick jeg ville ha var opptatt, og jeg ble så innmari (!) oppgitt, og skrev det..det funka! Og wolfskin nå, ettersom jeg liker klesmerket Jack Wolfskin:)
Stratos med 3 barn Skrevet 9. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2008 Aldri hørt om det klesmerket jeg Men har overhode ikke peiling på klær heller! Tenk så deilig å flytte inn i nytt og rent hus da! Åhhh..., jeg vil å ha! Men du, hvordan går det med spøkelset ditt?
Zyan Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 tingen som kommer opp i senga har kommet hyppigere,m og vrker mer, hva skal jeg si..masete? pågående.. Men jeg er ikke redd lengre, merkelig! Når det nå hopper opp i senga blir jeg mer irritert og bare banker i madrassen med henda i håp om at det går bort.. Du skulle sett meg..plutelig bare veiver jeg vilt med armene og smaller ben og hender i madrassen..hehe Ikke merket noe på nyhuset enda, men så har vi ikke sovet der enda heller da, kun jobbet. Hva det nå er kan visst følge etter meg/oss...så er litt spent på det.
Stratos med 3 barn Skrevet 9. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2008 Urg - fy flate jeg hadde daua på flekken! Nei, du skal få ha sengekameraten din i fred for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå