marsbarn06 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Mini har vært et gull siden hun kom til for to måneder siden. Har nesten ikke hørt henne skrike. De siste dagene er alt snudd på hodet. Hun skriker en del, spiser lite og når hun spiser begynner hun plutselig å vrælskrike. Er det tegn på athun har vondt i magen, eller hva skal vi tolke det som? Eneste som roer henne er bæring eller å få ligge på magen. Er for øvrig tett i nesa, men ikke egentlig forkjølet. Kaster opp av og til om natta, muligens av den grunn. Vil nødig være hysterisk og ringe doktoren for alt, men dette er vel ikke helt normalt?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 kan være luft i magen. prøv å få hun til å rape så fortsett me ammingen når hun har rapet. men denne oppkasten vet ikke jeg nei. mener du gulping da eller?
Trulte76 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 min også skrek veldig lite, men da han ble 8 uker hadde han av og til luftplager. Skrek i 15-20 min før han roet sseg. Da måtte jeg bære han på gulvet, eller legge han på magen over fangen og stryke han på rygen. Da prompet han en del også. tydelig det var magen for han krøket beina når han skrek.. MEN jeg prøvde å bade han i tummytiben da han hadde det, og da roet han seg med engang Jeg brukte tummytuben til han var ca 7.8 uker og begynte å bruke balja..da begynte skrikinga. Nå bader jeg han i tummytuben igjenn, og han har nesten ikke vært plaget med å ha vondt. Så tydelig den hjelper..
Aibell Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Har du bra med melk? Det kan nemlig være at du har en kraftig utdrivingsrefleks. Det oppleves gjerne ubehagelig for barnet og hun vil gråte når du ammer. Begynner hun å gråte med en gang, eller tidlig i amminngen?
Madeleine85 Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Lillegutten min gjorde det på ene siden når vi ammet. Tok han med til kiropraktor hvor det viste seg at han hadde en skjevhet i nakken sin, ble mye bedre etter noen handlinger.
LeneTherese Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Det skjedde med min gutt også pga skjevhet i nakken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå