L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Vi liker Thilde utrolig godt og tenker da på: Thilde Lisell Thilde Lavie (uttales Laviiii) Thilde Ariana Sambo liker siste best, men er litt redd for å få lit for mye forbindelse med jon arne riiiiiiise:) hehe... hva syns dere og kom gjerne med forslag:) Liker også Thalie, men sambo er ikke helt med på det, hav syns dere?=)
~Endorfina~ Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 kjempefint!! men finere uten h. synes også det er finest alene, men må j velge synes j ariana
prysseluskan Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg liker også Thilde best alene, men av disse tre velger jeg Thilde Lisell!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 ja ok:) takk for tilbakemeld:) Vi vil gjerne ha mellom navn for vi har det p gutten vår:) Vi tenkte egentlig Thilde slik, trodde dt var mest naturklig siden det kommer av Mathilde... Har ikke sett så mange skrevet Matilde... Men det er jo også en mulighet:)))
Gjest Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Med tanke på det nydelige doble navnet dere har på gutten deres, synes jeg Thilde Ariana er veldig pent. Lisell synes jeg bare er harry... Lavie minner meg bare om La Vie (livet) på fransk, mer et substantiv for meg... Ville forresten skrevet Tilde :-)
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Tilde er fint - men uten h'en.... Liker egentlig ingen av mellomnavnene... Ariana er froferdelig og det samme er Lisell... Lavie går til nøds.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2008 tusen takk for tilbakemld:) Men hvorfor syns du Ariana er så stygt ? er det for at du har spesielle assosiasjoner til navnet? Flott om dere skriver hvorfor dere ikke liker navnene slik som Mamman til ava har gjort:) gjør at det er lettere å velge bort navn:))) Men har dere andre forslag så tar jeg gjerne imot;)
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Jeg synes Ariana er stygt fordi jeg har dårlige assosiasjoner ja - både til en Ariane og en Ariana, og til en Adriana og til en Ardiana for den del. Jeg synes navnet er maskulint og liker ikke klangen. Minner meg også om Ari Behn, Arterie og ikke minst arisk rase.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Tenker kun på datteren til Riise, og hun er jo knallsøt! :-) Men liker ikke Adriana, det synes jeg er horribelt!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Hva med: Tilde Sofie Tilde Marie Tilde Adele Tilde Eline Tilde Olava Tilde Olea Tilde Rose Tilde Emira Liker ofte det "rene" best, jeg..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2008 Gubben kom me Tilde Celin nå... hehe... som forslag:) Mne da liker jeg Celine bedre... har litt lyst til å ah A ending siden Tilde slutter på e... :=)
prebs Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 Jeg synes Tilde er et koselig navn:-) (Ville også droppet H.) Thalie liker jeg ikke. Tror jeg foretrekker Tilde Lavie av dine.
Vannmann35 Skrevet 9. november 2008 #14 Skrevet 9. november 2008 Thilde Lisell synes jeg var veldig koselig :-) Jeg liker også godt Lisen og Liesel, men det passer jo ikke så godt med Thilde da...
StorkeMammaen Skrevet 9. november 2008 #15 Skrevet 9. november 2008 Thilde er så fint navn, tror den vanligste skrivemåten er uten -h, men det velger dere jo selv. Da slipper hun hvertfall å si "Thilde med h" hver gang noen skal skrive navnet hennes Lisell syns jeg er veldig lite pent. Lavie har jeg ikke hørt før, men ganske søtt! Ariana er kjempe fint, tror ikke du trenger å tenke på forbindelsen med Riise, bare tenk at han har god smak på navn Tror jeg ville gått for Tilde Ariana = nydelig.
erteposen + 4 Skrevet 10. november 2008 #16 Skrevet 10. november 2008 Tilde er fint, men veldig rart med h. Lisell er bare rart, og høres veldig selvsnekkra ut. Lavie er helt ok, men ikke når en må forklare hvordan en uttaler navnet. Ariana er for meg litt harry, men det kan være noe med riise å gjøre:) Thalie liker jeg heller ikke. For meg er det et kosenavn for nathalie, som jeg heller ikke liker, og et navn som ikke nødvendigvis passer på en voksen dame. Har det samme forholdet til Milla.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 10. november 2008 Tusen takk for konstruktive tilbakemeldinger:) Virker som folk er litt splittet i hav de liker, så vi føler nå at det er vanskelig å velge... Men det står mellom Lavie eller Ariana... Og det blir Tilde:) uten H:) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå