Gå til innhold

gravid utenfor eller inni...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en posivit test forrige uke, og dro rett til gynekologen og tok ultralyd. Har vært gravid utenfor livmoren før, og det var en skummel opplevelse.. Jeg hadde i tillegg en celleforandring i livmorhalsen i sommer, og måtte skjære bort litt av "halsen".

Jeg skal til ny UL om halvannen uke, og håper alt står bra til. Og at den sitter på "innsiden" :-) Noen som opplever det samme? Jeg har i tillegg litt blødninger og vondt i magen, men har skjønt at det er normalt? (mange innlegg her som handler om det)

Så utrolig bra med disse sidene forresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!:)

har opplevd det samme som deg. I februar i år hadde eg det som legane trudde var SA. Noke som viste seg å vere graviditet utenfor livmor. Vart sendt rett på operasjon å eine eggelderen var ikkje til å redde. Testa positivt for 1 uke siden no, å dro rett til legen og kom til Ul noen dager etter. Da såg vi eit bankande hjerte inne;) Vart kjempe glad! Har hatt lyse rosa utflod når eg tørker meg etter do besøk + stikking i magen. men håper på at dette berre er strekke smerter;) Kryssa fingrane for oss begge:)

Skrevet

hei på dere.

Hadde svangerskap utenfor livmoren i april i år. Nå er jeg gravid på rett plass og er hele 21 uker på vei:)

Lykke til begge to. :)

Skrevet

Hei,

Bra å høre at det gikk bra :-) Jeg har hørt at i mange tilfeller er det bedre å fjerne den ene egglederen, siden det minsker muligheten for at det skal skje igjen utenfor livmoren.

Jeg skal også krysse fingre og tær for at det går bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...