anjaslilje Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg sliter ordentlig om dagen,og har fått tips om dette.. er i uke 11..
Hera Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg har gått på kvalmestillende tabletter siden uke 7. Afipran er de jeg fikk først, skal ta de ca. 20 min før måltid. De hjelper noe, blir litt trøtt av de, men er kvalm igjen så fort virkningen gir seg. Så fikk jeg etterhvert Phenergan. De fjernet kvalmen. Men de gjorde så jeg sov i 12-14 timer i strekk. Så var litt håpløst iforhold til at jeg har barn fra før. Da jeg var på UL i uke 18, så fikk jeg ikke lov av legen der å fortsette med de tablettene, pga av de hadde for lite kunnskap om hvordan de oppførte seg i forhold til graviditet og bivirkninger der. Så nå er jeg tilbake på Afipran, som da fungerer sånn noenlunde. Jeg har da vært sykmeldt pga. dette siden uke 7, er nå i uke 21 og kvalmen er fremdeles veldig tilstede, men jeg kaster ikke opp mer enn kanskje 1-2 ganger i uka. Huff, dette ble rotete, men håper du skjønte noe likevel:0) Finnes sikkert andre typer også, uten at jeg skal uttale meg om det.
Avokado Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 jeg fikk Afipran av legen, hadde lite effekt på meg. Det som ble reddningen her i gården var akupunktur. Sliter ennå m kvalme daler i ny og ne. Men, spyr yterst sjeldent nå. Er i uke 32+ 5
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg prövde alt å lå innlagt på sykehus lenge til slutt fant vi ut at sofran hjalp meg. Brukte det ved behov og hadde de munnlöslige tablettene som virket på 5 min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå