Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 ..selv er jeg en mamma fra asker med ei trulte på 4 år.. og venter en på vei.(om alt går bra der)..
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Heisann! Jeg bor også i Asker. Er opprinnelig fra Nord-Norge men min samboer og jeg har slått oss ned i Asker. Jeg er 31 år og vi venter vår første i slutten av Mai!
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 å så koselig da.. jeg har termin i begynnelsen av juli..har vel kanskje fått de første 3 mnd overstått du da? hehe..heldig du da.. går bare å gleder meg til disse ukene er over..og håper på at formen min blir bedre da.. flytta hit for 5 år siden jeg da..er opprinnelig fra hedmark og er 27 år.. min samboer er herfra.. vi venter vårt første felles barn. min datter har jeg i fra ett tidligere forhold.(men vi har ingen kontakt med barnefaren der).. .og vi gleder oss veldig til familien vår blir utvidet.. hvordan trives dere her i asker da? jeg syns asker et veldig koselig sted.. stortrives her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå