Lillepusen-78 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Er litt sår fremdeles, selv så lenge etter fødsel. Er det normalt? Han tar godt tak, så tror ikke det er der det er noe feil....
annesmil Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg hadde en sår brystvorte til han var over 3 måneder!!! jeg hadde spurt på helsestasjonen hva det kunne være, men de sa are at han lå feil.... Til slutt viste det seg at han hadde trøske, og jeg sopp på det brystet og derfor var jeg sår. Fikk medisin, og begynte å bli bedre etter 2 dager!!!! Er stress med medisinene, som må tas i minst 14 dager, men mye berdre en å være sår. kan jo være noe annet hos deg, men sjekk vertfall om det kan være trøske. ( er ikke alltid veldig synlig )
Lillepusen-78 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Kanskje det er det jeg har ogå.... Er egentlig bare den ene siden som er plagsom... Kunne du se det på brystvorten på noen måte? Jeg skal på 6-ukerskontroll hos legen til uka, så skal be henne se på det....
kitty08 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Ja si fra til HS/lege, de kan ta en prøve å se om det er bakterievekst e.l. Jeg hadde også såre brystvorter i 7 uker .... men etter det var det bra. (men måtte ha behandling for gule stafylokokker inni der).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå