mammatil3! Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hva heter de/den du har fra før? Synes det er fint når navna harmonerer, feks at alle slutter på a eller e. Så om eldre søsken slutter med a ville jeg tatt Bettina eller motsatt e endelse om det er mest e det går i?
baby nr 3:) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 De heter Ida og Nora. Hadde ikke tenkt å ta hensyn til hva de første heter, synes ikke det er så viktig. Verken Bettina eller Bethine passer til de andre to, men det gjør ingenting:) Takk for svar, flere som har synspunkter:)?
Vannmann35 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Har ikke de beste assosiasjoner til Bettina, så foretrekker Bettine.
prysseluskan Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Bethine - uten tvil. Med a-ending synes jeg det blir et helt annet navn, som jeg liker dårlig...
Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Jeg liker Bettina best - det er nydelig ) Ida, Nora og Sara synes jeg dessuten er utrolig flott.
mammatil3! Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Ida, Nora og Bettina! Klinger kjempegodt sammen, selv om du ikke ville ta hensyn til det er det ofte letteste og si navna når de klinger litt likt... Synes Bettina er veldig fint!
baby nr 3:) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2008 Takk for svar:) Liker egentlig Bettina best, er litt "tøft", mens Bethine blir litt søtt. Sara er også noe jeg har tenkt på, men hadde lyst på et navn som ikke er i samme kategori som de andre to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå