Gå til innhold

OSLO for livende mødre 30+ medTermin Mars 09

Anbefalte innlegg

Hej alla 30+ i Oslo!

Kull att det verkar vara flera 30+ med termin i mars:) jag vill absolut vara med och träffas. Kan ni inte skriva lite mera om er:

Ålder? Termin när? Barn nummer? Jente eller gutt som väntas?

Själv är jag 33 år, BFD 23/3, barn nummer 2, jente på vägg (första barn är också jente)

Fortsetter under...

Så trevligt med en svensk tillochmed! ;) Var det nån av er som var med på den förra träffen? Kunde tyvärr inte vara med då men vill gärna vara med nästa gång! :) Jag fyller 30 i februari och har termin 11 mars. Vårt första barn som ser ut att vara en liten kille:)

• 2 uker senere...

Heisann...

Jeg venter også barn i mars, 21.mars er terminen satt til.

Det ser ut til at det kommer en gutt.

Er godt over 30 så da "passer jeg i denne klubben"..

Bor da også i Oslo sammen med min samboer, vi har ingen barn fra før.

Jeg er opprinnelig fra nord norge.

Gleder meg forferdelig til jul, tenk neste jul er det forhåpentligvis en til å kjøpe julegave til...:-)

Har dere hatt treff?

Jeg har deltatt på 3treff gjennom "vi over 30" på "bli gravid forumet", det har vært utrolig artig hvær gang.

Annonse

Hei!

Jeg er 30, venter nr. 3 nå.. Ikke 100% sikker på kjønn, så vi skal sjekke en gang til. (De/vi tror det er en jente.) Har en gutt på 7 og en jente på 3 fra før. Terminen min er flyttet hit og dit, alt fra 1, 5, 8 og 16 mars. Selv har jeg mest tro på den 1., har opplevde litt usikker UL-termin tidligere også...

Hei alle blivende Mødre 30+ i Oslo :-)

Vi er noen stykker som skal føde i Mars...Hadde vært koselig å møtes snart...

Hvordan er det med tidsklemma og stemningen for å prøve å få til et treff før Jul ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...