Gå til innhold

Har sååå brystspreng!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt!

De er fulle hele tiden...!

Jenta er 1 uke i morgen, og hun spiser bare på 1 bryst av gangen- det andre er kjempefullt. Så neste gang hun skal spise får hun på det brystet som ikke har blitt tømt, men da er bryst nr. 1 fullt igjen!

Får bare håndmelket høyre bryst og det går rimelig greit men det tar forever.., på venstre er det så mye melkekjertler som gjør vondt og det kommer ikke noe ut.

I morgen ringer jeg til doktoren, må få meg resept på den nesesprayen som hjelper på utdrivingsrefleksen... Babyen har litt gulsott og sovner hele tiden, det gjorde forrige mann og, men spiste bedre når jeg tok nesespray- kanskje melken fløt lettere? :)

Og så får jeg reise å kjøpe det der kosttilskuddet, leticin?

For dette orker jeg ikke stort lenger, det er jo æv!

Men bryst er best og jeg vet hvor sinnsykt mye man tar av med det, så jeg gir ikke opp amminga med det første! 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det slik hver gang (fått tre barn) og endt opp med brystbetennelse de to første gangene pga at jeg har blitt rådet til å vente med å pumpe , at det skla "gå seg til". Siste gang nå så blåste jeg i disse rådene og begynte å pumpe så fort melken begynte å renne til. Guuuud så deilig og jeg slapp brystbetennelsen denne gang :-) Pumpet litt mindre for hver dag, så "gikk det selg til" iløpet av en drøy uke. Så mitt råd er å lån eller kjøp deg en pumpe og slipp opp trykket..

Skrevet

Hvorfor ikke investere i en brystpumpe? den er effektiv og du får tømt brystet, det får du ikke med å hånd pumpe. det du får til overs legger du på frysen til senere bruk.

Skrevet

Vet dere... etter at jeg lot henne spise på annet hvert bryst i stedet for "å tømme ett" har alt gått så mye bedre- herlig! Og hun er fornøyd og, så da er alt vel! YEY!!! 8)

Skrevet

forsto jeg deg når riktig som at du ammet et bryst (som ikke ble tomt) og så det samme på nytt igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...