tojus Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Vår 14 dager gamle baby kan være våken i opptil fem timer av gangen uten mer enn halvtimes lurer innimellom. Noen andre som har det slik?
sena Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 lille gutten vår på 3 uker, har vært våken på det meste i 4 timer. men det var på kveldstid og han ville ha pupp hele tiden. men han sover mer og mer sammenhengende. i starten var det en halvtime - 1 time også var det pupp. nå kan han sove fra 2 - 4 timer. men han har våken perioder på formiddagen og kvelden.jeg tror det er så individulet med de barna, men liker selv at han er litt våken:) godt å kose med ham:)
WildPrincess Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Min jente var like lenge våken frem til hun var en tre - fire uker gammel. Nå er hun åtte uker og er stort sett bare våken et par timer av gangen.
lillespire08+10 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Min 3 mnd baby er kun våken 1 1/2 time mellom sovinga. Var mer våken da han hadde kolikk.
Nussa80 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Da vår snuppe var så gammel kunne hun være våken 12-14 timer av gangen, med kanskje en lur på 20min innimellom.. Nå er hun 4 mnd, og er like lenge våken, men det hender at hun sover tilsammen 1 time på dagen.. Noen barn trenger bare ikke så mye søvn, sa de til oss på helsestasjonen..
NormaJean Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 min lillegutt sover ikke på dagtid han med mindre vi triller tur:( kan lure han til å sovne i vippestolen i max 30-45 minutter, men thats it. så han kan være våken i 6 timer og mer han. på helsestasjonen så sier de at noen barn trenger mindre søvn og han er en av dem. han sover om natten fra ca 21-22 til kl 06, får pupp og sover til kl 09 igjen. så lenge han er harmonisk og pigg så skal det være greit. men skulle ønske han kunne sove litt hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå