Gå til innhold

Angående smokk: Har dere måtte kjempe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for at den lille skulle ta smokk?

Min gutt var så flink til å begynne med, han tok smokken med en gang men nå vil han liksom ikke ha!

Han har sugebehov nok og helsesøster har anbefalt bruk av smokk.

Jeg vil jeg vil men vi får ikke til...

Noen gode råd eller tips å komme med??

Skrevet

Regner med dere har prøvd alle de forskjellige smokken som finnes, min gutt fikk først en nuk smokk, den tok han fint, men uten at jeg tenkte over det kjøpte jeg Avent smokk neste gang, og da vil han bare han Avent/MAM, bare spyttet ut NUK.

Skrevet

min er 11 uker, snart 12 uker..og har prøvd med jevne mellomrom, men ikke tale om. Så han sutter på nevene sine han, ser han har begynt å få pekefingeren i munnen og sutter på den hehe.

nr1 ville heller ikke ha smokk, hun suttet på pekefingeren til hun var flere år gammel. nr 2 tok smokk, men byttet den med tommelen da hun var 4 mnd.

3 mann vil ikke ha smokk han heller, og ser ut til han kommer til å sutte på fingrene han også. om pekefingeren blir bytet med tommelen, eller om han blir lik sin storesøter som suttet på pekefingeren er ikke godt å si hehe

Så min erfaring er at ikke alle unger tar smokken. Sånn er det bare. Jeg har prøvd flere sorter, men han vil ikke ha de..

Skrevet

Samme problemet! Har prøvd mange msokker, men vil ikke ha noen av de. Prøver så godt jeg kan å venne henne på nuk smokken, for det har hendt seg at hun har begynt å sugd på den...å da blir hun så stille og rolig. Men så detter den ut å da blir hun sint og vil ikke ha den.

Har prøvd å duppet den i juce, da sugde hun med en gang. du kan jo kanskje prøve det ! :D Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...