Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Lot henne bare være våken fra ca 19 eller 20. Stressa ikke med at hun måtte sove fordi hun var trøtt, men fulgte rytmen hennes. Jeg og hun lå i sofaen og koste oss masse, og hun lå ved puppen i en god time. Bytta litt side og sånn innimellom. Så sovnet hun, lot henne bare få sove på meg eller ved sidenav i sofaen. Da klokka begynte å nærme seg 00, bar pappan henne i sengen vår der han bysset på henne til hun nesten sovnet, så la han henne i sin egen seng FØR hun sovnet, ga henne smokken og strøyk henne i håre og i ansiktet. Og hun skrek nesten ikke! =D Så når vi la oss ca et kvarter-20 min etter var hun fortsatt våken, bare lå å jabba å kava litt rundt i sengen sin, før hun helt av seg selv sovnet ca kvart på 1=) Så kanskje dette er måten å gjøre det på da=) Vi får se.. Hvis ikke så kommer jeg tilbake å spør om råd=D
Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Er det ikke kjekt hvor de små jabber å smiler til deg?? Jeg blir så glad når jeg ser smilet å ser at hun prøver å herme etter det vi gjør.. Kos dere mye framover..la henne bestemme litt å ikke vær redd for å holde henne litt våken på dagtid...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Åhh, hun smiler hveer morgen når vi tar henne opp og snakker til henne=D HERLIG! Det er akkurat som "nå har det vært stille så lenge...men endelig snakka noen til meg" hehe.. Ja, hun må få bestemme litt selv nå har jeg skjønt=) Ikke noe vits i å stresse med rutiner=)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Åh, så fint! Dette hørtes...."riktig" ut....(feil ord, men kom ikke på noe bedr e).. Og veldig lurt å legge henne rett FØR hun har sovnet )
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 Hehe, kommer ikke på noe bedre ord jeg heller... bortsett fra bedre..=P Skal prøve denne metoden i noen dager nå tror jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå