Gå til innhold

Synes dere synd på mennesker som har belastende etternavn som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen, Bleie, Homo, etc???? Hva er det verste etternavnet du har hørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da synes jeg det er verre å ha navn som blir assosiert med andre mennesker, eks. Rinnan ol

Skrevet

Syns Gatevold er litt spesielt..Så det i et innslag på dagsrevyen for mange år siden, en som var lei alt snakket om gatevolden i media, sur gammel gubbe :)

Skrevet

Kjente en gang tre stykker med de sære etternavnene Knoll, Post og Balle:)

Skrevet

SÆD,gud det er et horribelt etternavn:)

Skrevet

Jeg synes Raphaug er morsomt. På min dialekt sier man ofte "hau" i stedet for hode, så da blir det liksom rapehode...hehe "raphau"...:-p

Joda, jeg synes det er rasende festlige med slike etternavn. Kitty Fitte f. eks.

Skrevet

Tenk om Kitty Fitte gifter seg med Arnold Sæd. Kitty Fitte Sæd.

Naaaaajs.-D

Skrevet

Eller tenk om Kari Balle møter Harald Sæd. Kari Balle Sæd...

Skrevet

Hørte en historie, men hvor mye sannhet det er i den vet jeg ikke. Det var et foreldrepar som hette Ruus til etternavn. De fikk en jente og ville gjerne kalle henne Evy. Det ble ikke særlig godt mottat når hun skulle døpes.. Evy Ruus...

Skrevet

Knoll, Post og Balle kjenner jeg også;o)

Skrevet

Nei, de kan jo faktisk bytte navn om de vil ;-) Ofte er det kombinasjonen yrke og navn som er uheldig synes jeg, hadde nok hatt litt trøbbel med å få inn en rørlegger som het Lekk, en tømrer som het Skjev osv, har sett endel slike.

Skrevet

var en som het "Kylling" til etternavn ... haha var på torsdagsklubben.

Skrevet

Du trenger ikke synes synd på de... Om de vil kan de bare søke om å bytte navn...

Men dette innlegget var vel for å provosere.....

Skrevet

langballe vet jge om en som heter. stakkar, hehe...

Skrevet

Hadde skiftet etternavn.Uten tvil. Hadde jeg hatt et sånt etternavn, eller møtt en mann med et sånt navn.Beklager, men det er virkelig viktig for meg hva man heter.

Verste etternavnet jeg har hørt er Fitte. Kitty Fitte var kjæresten til Henry Rinnan. Hun het Sørensen den gangen, men ble gift Fitte senere, da hun møtte en franskmann med dette etternavnet (hva i alle dager tenkte hun?). Hadde nok beholdt pikenavnet. Google, så får dere se. Huff og huff.

Skrevet

Leste en fødselsannonse for noen år siden....som var ca slik:

Vår etterlengtede Dino kom til verden .......... lang og tung osv.

Familien Saur i ....veien....

Da blei jeg nesten litt sur på ungen sine vegne.

Skrevet

Vet om en canadier som heter Richard Penis. Uttales Peni, men likevel. enda verre blir det når man vet at Richard nesten alltid blir forkortet til Dick. Dick Penis, liksom, hehehe..

Ellers er det jo noe som heter Meglerhuset Sædberg..

Skrevet

Det er en Gynekolog som heter Dr Muus.

Skrevet

Og gynekologen Liv Mohr er også ei, har jeg hørt.

Skrevet

Jeg vet om en som heter Rosa Bleie... stakkars. Hadde jeg møtt henne på fest så hadde jeg trodd det var tull og sagt jeg het Grønn Truse eller noe.

Og jeg vet om en slekt som heter Homse til etternavn. Og en som heter Menzen.

Og jeg hadde en kunde som het Pissis engang, haha. Mange rare navn, ja!

(Og nei, jeg hadde ikke giftet med meg noen med sånne etternavn, ikke med mindre det kun hadde vært mitt etternavn på postkassen!)

Skrevet

Jeg kjenner en som heter Mentz (uttales mens) til fornavn jeg. Han har et mellomnavn også da, og bruker begge til daglig, men hva tenkte foreldrene hans på da de skulle døpe gutten sin da?

Skrevet

Kitty Grande Fitte var en viktig kvinnerettighetsforkjemper, det er trist at folk husker at navnet hennes er komisk, men ingenting om hva hun gjorde...

Det går fint å ha et gøyalt etternavn så lenge man har humor på det, hehe.

Jeg digger Roy-Arne Salater!

Skrevet

Tannlege RØSKELAND er tannlegen til mine besteforeldre....

Skrevet

Må jo nesten nevne vår lille prinsesse Leah Isadora Behn......

hallo? leah behn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...